Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 er her nåken som har tatt quick respons test og fått en svaaaaak strek, men allikevell ikke våre gravid??????? både eg og samboer ser streken. mn klarer ikke helt å tro på det siden den er så utroooli svaaak.. noen som kan hjelpe meg??? å lykke til alle sammen her inne:)
Lille jente Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 En positiv test er en positiv test! Gratulerer!!!!!
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 hihi, takk for det:) men klarer ikke helt å tro det, må ta en ny imorra, å se om det kommen en svaak strek da ogsa:) da kan jeg bjunde å tro det???
Liagora med 2 jenter Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Det kan være en skyggestrek.. Jeg har dårlig erfaring med qr, fått skyggestrekker mange ganger . Trodde jeg var gravid så var det ikke noe. Men det sies at om det er farge på den så er den positiv;)
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 ja dete r det jeg er redd det er.. bare en skyggestrek. har bestilt andre testar så ska prøve når de kommer:) vist ikke må jeg bare prøve gjen:)
potetball Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 hei! jeg testet 3stk. positive tester, to med qr og en med cb. men senere kom mensen gitt,så jeg tørr ikke stole helt på disse hjemmetestene. men det er like stor sjangs for at du er gravid,så jeg krysser fingra for deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå