Gå til innhold

Rydding og rydding og pakking og merking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg bruke fridagen min på å rydde på loftet. Vi har container i borettslaget i morgen, så nå skal jeg bli kvitt alt som ikke er i bruk. Det skal pælmes eller gis til gjenbruk NU! Vi har fått masse arvetøy til Karosnuppa som er litt stort enda, så det skal sorteres og pakkes i nyinnkjøpte esker med lokk... Dette blir bra!!

He he, jeg snakket med mamma nettopp. Hun sa at jeg er jammen ganske rar som bruker en hel feriedag til å rydde. Det er det ingen andre som gjør, mente hun. Men jeg liker jo å rydde, kaste, organisere og alfabetisere. Orden i skapet, ro i sjela, he he...

Så da er vel det greit?

Ha en fin dag!! Nå må jeg sæla på mp3-spilleren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det ble en hel søplesekk med sengetøy og gamle stoffer!

deilig

vosj og vekk med det!

Skrevet

Du er kjempeflink!!!

Jeg har sortert ut 6 krus fra kjøkkenskapet i dag.........men, det er en start;-)

Skrevet

he he... det er en start!!!!

Jeg har sortert i et skatoll, sånn at det ble plass til det som egentlig skal være inni der. det var ikke så dumt kjenner jeg :-)

Skrevet

Et sted må en jo starte;-)

Nå sitter jeg sammen med lille rosa og spiser norske, små og deilige røde tomater:-) Det er nammesen det:-)

Vi har like dilla på det begge to......

Hun blir litt rød av saften, men what the heck.......kan ikke bli overhysterisk heller.......vasker det raskt bort og frøkna er strålende fornøyd:-)

Skrevet

Flink du er!

Burde tatt et skikkelig raid på våre knekott også..phu...men det er så iskaldt der inne....og i sommer var det jo for varmt ;)

Sikkert det, at er det kaos rundt,blir det bare mere kaos i hodet. Godt å rydde og sortere litt.

Skal ut å høste inn gulrøttene fra grønsakshagen..DET har jeg tenkt på lenge.I fjor var jeg nemlig for treg,og alle frøs i stykker :(

Skrevet

Dere er flinke jo :)

Jeg ble plutselig sulten på lunsj og en tur på verandaen... Er ferdig med selve sorteringen og det ble 3 store bager med bøker, 5 kartonger med kjøkkenutstyr, kakeformer og potter, en kasse til elretur, 3 søppelsekker med gardiner og ryer og enda litt til... Det gjenstår bare å bære ut i containeren som ikke har kommet enda. Jeg er ferdig med å rydde og merke begge loftsbodene også! *flinke Karomamma*

Tja, kanskje jeg skal sette en bolledeig i mens... Sånne koselige ting pleier vi aldri å ha tid til når mammaen er på jobb :)

Skrevet

Nå fortjener vi skryt - masse skryt:)))

Jeg gir meg nå, og her ble resultatet ei ryddig loftstue og 4 ledige hyller i klesskapet mitt!! Det forsvant 18 topper (...), gensere og ei bukse som søster skal få se over. Og så ble det ei eske som skal rett i bosset!

Nå må jeg avsted og få tak i biff - fredagen feires her i hus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...