Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 har en babybjørn sele og nysgjerrig 3 mnd gammel baby. Når kan han vende utover?
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Gutten min holdt hodet sitt ganske stødig da han var hvertfall 3.5 mnd, så da begynte jeg å vende min nyskjerrige sønn utover i bæreselen=)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Lurer på dette jeg også Forstår det sånn at fra de kan holde hodet selv er det greit at de kan se framover? Hvor lenge av gangen bærer dere babyene i bæresele?
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Barnet skal være stødig i nakken, dvs holde hodet oppe selv, og det varierer jo fra barn til barn når de klarer det. Jeg bærer han som regel i bæreselen når han ikke har tålmodighet til å ligge i vogna lenger. Jeg får litt vondt i nakk og rygg, så sikkert ikke mer enn en halv times tid. Men kunne sikkert hatt han der lenger for han koser seg masse. Er litt over 4 mnd
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Prøvde for første gang her om dagen, han er 5 mnd. har full kontroll på hodet nå, regner med de må ha det før man kan prøve.
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Prøvde det for første gang på mandag. Da var gutten min nesten 4 måneder. Han likte det godt:)
LRMG Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Etter mitt syn er det ikke bare det å holde hodet som er relevant - de skal klare å holde på det inni hodet også, og du skjønner. Når du vender ham utover har han ingen mulighet til å vende seg bort når det blir for mange inntrykk. I BabyBjørn blir de veldig utsatt for masse inntrykk, i tillegg til at den ikke er så bra for babyen å sitte lenge i, for ikke å snakke om at den er vondere for bæreren. Hvis du vil, så kan du ta en kikk på tettinntil.no så finner du masse folk som har peil på bæring, og ulike typer bæresaker som er mer behagelig for babyen og deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå