Gå til innhold

Å hjelpes....

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på Ikea i morgen, å handle inn til babyen... Det kommer til å bli dyrt... Hehe... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, been there done that ;)

Jeg kjøpte en stellematte med oppblåsbare kanter på, sist jeg var på IKEA. Kostet 59kr eller noe sånt, og er perfekt å bruke dersom dere er mye ute på reis osv. Jeg har svigerforeldre i Sverige, så vi er endel ute på biltur den veien, og da er den perfekt til å ta med seg :)

Ville bare anbefale den;)

Har du handlelisten klar eller?=)

Skrevet

Ja, den står på listen.. Hehe..

Jepp.. Listen er på 2 A4 sider tror jeg.. hehe.. =)

Skal ha en skyvedørsgarderobe også, i tillegg til allt babyutstyret..

Skrevet

Hehe, håper du har stor bil;)

Når vi flyttet så var vi på ikea og handlet tv-benk, bokhylle, skrivepult +++.. Å når vi kom ut i bilen hadde vi selfølgelig glemt takbøylene!! Haha, og dette var før vi fikk stasjonsvogn. Så vi måtte skvise alt inn i stakkars volvoen. Vi kjøpte også et svært bilde som vi har over tv'en, det måtte taes inn gjennom førerdøren og legges bak, oppå alt annet. Så jeg satt med knærne opp i hanskerommet hele veien hjem.. haha ;)

Skrevet

Hehe.. Jepp... Har lånt meg en varebil, sånn transporter, hvor bagasjerommet har non skinner midt på, slik at man kan dele av rommet i to eller tre på høyden.. :) Praktisk.. Brukes vanligvis til å kjøre blomster.. Så låner den av min gamle arb.giver. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...