Gå til innhold

()()()


Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarer deg her jeg ;)

 

Gikk vel ett par mnd tenker jeg...

Hehe neida ;)

 

Gikk ett par år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe...

 

Du kan sikkert slappe av ett par år til ;)

 

Har ikke hørt om sååå mange som får kjæreste (seriøst) så tidlig..

Skrevet

det er nok tidlig ja,og jeg tror jeg kan ta det med ro ennå.

 

virker som min datter slekter på meg,,,hun ser på gutter som om de har guttelus ennå:-)

 

men skummelt det der asså,unge og naive som de er på den alderen der!!!

 

 

Skrevet

Altså.. Hehe...

 

Jeg var 0 interessert i gutter frem til jeg ble sammen med sambo..

Hehe...

 

 

Skrevet

skjærp deg!!!

 

 

måtte du si det da:-))

 

nå ble jeg urolig igjen!!!

 

 

ha ha ha ha

Skrevet

Hehehehe

 

Det jeg regna med ;)

 

Men, så er ikke alle like heller da =)

 

Det kan du trøste deg med =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...