Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Svarer deg her jeg Gikk vel ett par mnd tenker jeg... Hehe neida Gikk ett par år..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 Hehehe... Du kan sikkert slappe av ett par år til Har ikke hørt om sååå mange som får kjæreste (seriøst) så tidlig..
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 det er nok tidlig ja,og jeg tror jeg kan ta det med ro ennå. virker som min datter slekter på meg,,,hun ser på gutter som om de har guttelus ennå:-) men skummelt det der asså,unge og naive som de er på den alderen der!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 Altså.. Hehe... Jeg var 0 interessert i gutter frem til jeg ble sammen med sambo.. Hehe...
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 skjærp deg!!! måtte du si det da:-)) nå ble jeg urolig igjen!!! ha ha ha ha
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2007 Hehehehe Det jeg regna med Men, så er ikke alle like heller da =) Det kan du trøste deg med =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå