Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Canesten virker ikke lenger..... har sopp igjen... hva gjør dere i samme situasjon? Vivag?
Mor til en stor og en liten Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Har du prøvd Pevaryl? Det er flere som syns denne virker bedre enn canesten.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg fikk et legemiddel som er reseptbelagt engang men husker selvfølgelig ikke hva det heter. Men tror ikke det egner seg når man er gravid. Jeg er ille plaget nå tidlig i svangerskapet og da ville ikke legen min at jeg skulle bruke canesten så jeg fikk Dactakort salve. Mildt steroid som funker veldig bra faktisk sammen med vivag.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Daktar, salve og vagitorier. 3-dagers kur virker alltid på meg, og jeg har ikke hatt så gode erfaringer med canesten.
avent1 Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har slitt med sopp heeeele svangerskapet ( har 5 uker igjen ) Og canesten hjelper lite. Tok en kur med Pevaryl og det hjalp i ca 2 dager så var det på an igjen. Skikkelig plagsomt, men regner med at det forsvinner etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå