Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg skal snart vaske litt klær.. Gi junior lunsj.. Legge ut junior.. Støvsuge og rydde.. Vekke gubben.. Gi junior middag.. Shoppe bittesmå babyklær =) Kose meg med litt godis og idol i kveld..
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 hei Fantasiløs ble bare pitte litt nyskjerrig på en ting om deg. det står på din profil at du har vært sammen med din kjære i 10 år. hvor gammel var du da du møtte han da? 13 år eller noe sånt eller??
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Jobber til 3-4 Hente sønnen min i bhg Lage middag Kose med samboer Slappe aaav =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 Stemmer det =) Ble sammen i oktober, jeg fylte 14 i januar året etter..
fleXibel Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Hmm.... Skal Kose meg hjemme med snupp til det er dags å gå tur.. Skal handle gave te gubben og noe te snupp (selv om hun har fått mer enn nok denne mnd, men hun er gullet mitt så jeg synes ikke hun kan få nok) og så skal jeg handle bursdagsgaver,, Skulle egentlig gjøre husvask, men er nedsylta av forkjølelse og skal jobbe dagvakter i helga så jeg vil spare på den lille energien som ikke er påvirket av forkjølelse...... Så skal jeg koose meg med csi supernatural my name is earl og the office i kveld med enda mer snop har spist snop te gullmedalje denne uka, skal begynne på slankeren mandag..
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 oj,,det var tidlig.. jeg visste omtrent ikke forskjell på gutt og jente jeg på den alderen der. neida,det var vel litt drøyt,men jeg hadde null interesse for gutter så tidlig.. hjelpes meg,,,må passe på min eldste datter snart skjønner jeg :-))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2007 Hehehehe.. Ja, du bør nok det Kan si det sånn at det var ikke mange som trodde vi kom til å være lenge sammen =)
Diva Muffin Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Ganske lite, i grunn. Gjøre vanlige ting og dra ned til byen, bytte et par hansker på h&m, møte samboer og gå hjem sammen, lage bakt potet, se film vi kjøpte på mandag og kanskje få en kompis på besøk
silhah og emilie Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 skal mase MYE på søte dib damer så de kan stemme på meg og jeg kan vinne masse sminke:) skal prøve å gjøre litt helgavask sånn utover dagen i kveld kommer søsteren min på besøk og mamma bor her til i morgen så vi skal kose oss med god mat og yatzy:) det blir bra
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 men du Fantasiløs ... kan jeg spørre om en ting til.? mener ikke å være nyskjerrig,men er bare undrende på de unges seksualitets aktivitet. du trenger ikke svare om du ikke vil,,,men jeg lurer på om du og samboer hadde sex når dere var så unge.. blir litt i overkant engstelig kjenner jeg nå,men tanke på at jeg har en datter som er 10,snart 11 år.. trodde lissom det var maaaange år til vi trengte å tenke de tanker jeg da!!
Kjærlighet <3 Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 I dag skal jeg jobbe (sitter på jobben nå....men har store vankser med å konsentrere seg, da jeg får beskjed ang NY JOBB om når som helst) Jeg skal takke ja, eller nei til et eller kanskje to jobber:-) Og så er det henting av barn i bhg før jeg plukker opp mann og barnevakten +hunden til foreldrene mine. Kjøre hjem og lage middag, må vel innom butikken en tur på veien... SÅ.... (om ungene holder seg friske) skal jeg og mannen min på velvære avdelingen på badeland i dag..:-D med forskjellige badstuer, boblebad og kos:-D Etter det skal vi få oss noe lett å spise og bare sitte og nyte fri tiden utenfor hjemmet sammen:-) Tror det kan bli en kjempebra dag:-D :-D
mamma >to gull Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Har hittil lagd ferdig sjokoladefyll til en kake vi skal ha ikveld Gitt småen mat og lagt han Så skal vi på polet og i butikken. Gjøre istand til vi skal ha fest ikveld..Gleder meg:-)) Skal drikke vin og pæresider og smirnoff ice og kose meg ja:.-) Mini skal til mormor og bestefar.. Ha en god fredag:-))
Mille** Skrevet 12. oktober 2007 #13 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har nå levert snupp i barnehagen, vært å handlet og vasket klær. Skal vaske mer klær, slappe masse av, drikke kaffe og spise sjokolade før jeg skal på senvakt kl 14.30 i dag. )
Hera Skrevet 12. oktober 2007 #14 Skrevet 12. oktober 2007 Rydde og vaske litt Skifte på senger Vaske litt klær, rydde vekk tørt og brettet tøy Pakke en koffert med klær Pakke litt mat Finne frem ett par fine filmer Når lillegutt kommer fra skolen og mannen fra jobb, så setter vi oss i bilen og kjører til campingvogna Så blir det fri og avslapning resten av helga:0)
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #15 Skrevet 12. oktober 2007 Lille venn tisset gjennom bleien i dag tidlig i det klokken ringte, så da var det rett opp og ingen halvtime med kos..... Dermed fikk lillevenn tatt seg eg dusj med pappa, lille venn fikk være med å smøre matpakker, vi spiste alle tre sammen og vi koste litt forran god morgen norge. Så dro de avgårde i barnehage og på jobb. Jeg støvsugde, satte på sengklær og vasket vinduene. Nå skal jeg slappe av, surfe litt på tv og på nettet. Etterpå ut og handle til helgen og videre hente lille venn tidlig i barnehagen. I 13-tiden. DA er det helg for oss. Pappa kommer hjem fra jobb til ferdig middag kl. 16. God helg
Mild, Marcus & Mille Skrevet 12. oktober 2007 #16 Skrevet 12. oktober 2007 ser ikke ut til at fantasiløs svarer, men jeg kan svare! er nå 18 år og 3 mnd hadde selv sex for første gang da jeg var 14. flere av venninnene mine også. så det er bare å begynne å engste seg. flere jeg kjenner som hadde sex enda tidligere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå