prinsesse fiona Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Skal ha meg en ny foundation. Jeg har vanlig hudfarge som blir ganske fort brun.Kobberfarvet når, og liker brune varme toner i klær. Vet ikke om man kan velge foundation ut i fra disse kriteriene men.... Ser f.eks på yves rocher at det står porselen, elfenben, honningbeige osv. Vil ikke se helt porselen ut, men ha en ørliten glød av gyldenhet....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Ikke noen ekspert jeg da, men vil bare anbefale id foundation. De har den på de fleste hudpleiesalonger, og der får du den lagt å prøvd den før du kjøper den også. For den er ganske dyr, men veldig bra og drøy. Venninna mi har hatt sin i ett år nå og hun bruker den hver dag.
Entil? Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 jeg er utdanna makeup artist da,men vil ikke kalle meg nå ekspert enda da:) men som malin82 her over sier,så er id sin veldig god. ellers spørs det hva du vil oppnå,og da må du også tenke på hvor god dekkhet du vil ha,hvilken hudtype og hudfarge du har osv...så du liker jordtoner,da er det en fondation på makeup store,som jeg hvet er veldig fin,og den har også noe glød i seg,så jeg vil anbefale og se der..om det er en slik butikk der du bor da,og de er veldig flinke til å se hva som passer:) go helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå