Gå til innhold

830 og 930 gram, prematur


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne fødte i går to bittesmå babyer på under 1 kg! Mon tro hva som er de minste klærne man kan få tak i, 40?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi! det var smått!! håper det går bra med alle!

har sett litt prematurklær på babyshop og lignende butikker, pluss noen nettbutikker (men husker ikke hvilke!)

hm har vell ned til str 44.

Skrevet

Mm... Vet ikke engang om de bruker klær når de er så små jeg! De var visst sterke, så de trodde alt ville gå bra!

Skrevet

vet at de har prematur klær fra str 40 på Barnas Hus!

 

Lykke til til venninna di og hennes små!

Skrevet

åååå vettu, om du går på en av de ullbutikkene, nå vet jeg ikke hvilken by du er i da men, hvis du er i en by hvor enten det er rene ullbutikker "nøstebarn" eller "bånsull" eller om det er en helsekostbutikk som har ullklær, så har de fleste av dem premature deilig klær i blanding av ull og silke. veldig mykt og fint for de bittesmå menneskene, og veldig deilig for hunden deres! Det finner i str 40 eller 44.

 

 

bitte bitte små mennesker :-)

 

åhh håper alt har gått fint!

Skrevet

når de er så små så bruker de ikke noe særlig klær....de har på seg body liksom,og d har de på sykehuset.....for de ligger nok i kuvøse.men du kan jo kjøpe små luer i prematur og en bamse til de hver;) h&m har også noe prematur...

Skrevet

Tror det var str.36 og 38 jeg kjøpte til jenta mi som var prematur,kjøpe det på tekstilfunn!

Skrevet

Oi, sann.. Det var smått ja..

Når de er så små så tror jeg ikke de bruker klær, annet enn lue..

De ligger inni kuvøsen i små "reir" bare med bleie og lue. :)

Kjøp bamser og sånne ting så lenge.. :)

Er sterkt å se sånne små vidunder.. Helt utrolig at det går an... At ting fungerer når det er så smått.

Håper alt går bra med de.

 

Er tante til ei jente som var født 2 og 1/2 måned for tidlig, og syns hun var minimal.. Var 1140 gr da hun kom til.

 

Hvor langt på vei var venninna di?

Skrevet

Regner med at klærne er deilige for huden også,ikke bare hunden..*ler så jeg nesten tisser på meg*

oops

 

Håper alt går fint fremover med de små babyene:-)

Skrevet

en vennine av meg fikk tidligere i år en prematur jente på 730 gram og 32 cm lang, hun lå alltid tilkoblet maskiner/kuvøser o.l så noe annet en bleie og lue var skjeldent dem kunne ha på henne...som regel ble hun bare tulla inn i et teppe dersom dem skulle holde henne osv på sykehuset..da dem reiste hjem etter 9 uker på sykehuset kunne dem bruke str40 på henne,...

tror nok 40 blir stort nå for dem...

Skrevet

Syntes det er så rart jeg, at mennesker kan være så innmari små. Og så vokse opp og bli mennesker på vanlig størrelse.

830 gram, for så å kanskje veie 60-70 kg. Det er en stooor forskjell...

Noen andre som har tenkt den tanken? Eller er det bare meg som tenker på alt for mye rart:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...