Diva Muffin Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg skulle bestille Oderwälder Mucki XL i går, og letet den opp i nettbutikken. Da jeg sto opp i dag hadde jeg fått mail om at den var utsolgt, nettbutikken var ikke oppdatert. Så utrolig kjipt! Vet noen om andre nettbutikker som selger disse posene? Har funnet de på tysk Ebay, men for meg er det enklest å kjøpe den her i landet akkurat nå.
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Veldig godt fornøyd jeg..Skjønner ikke problemet..Du fikk jo mail om at den var utsolgt? Hadde du betalt på forhånd da eller?
Torpekjærringa Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Utenlandsk side dette også.....men ganske mye billigere enn her i Norge eller? http://www.pingpong-online.de/osc/index.php?cPath=203&language=en&osCsid=d3bd12508c7a27b9213dfdc614bd5222
vårspiren Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Pingpong vil jeg advare mot å bestille fra. Jeg har enda ikke fått vognposen min (som ble forhånsbetalt) og bestilt i januar! Og etter 10 mnd. har de enda ikke klart å besvare en eneste mail fra meg. Så jeg har vel innsett at de pengene er tapt, men jeg vil i hvert fall gjøre mitt for at ikke andre opplever det samme...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Du kan jo melde fra til banken og få tapet dekt om du har betalt via visa eller mastercard noe jeg regner med du har gjort når du bestilte fra pingpong? banken ordner opp kan jeg love deg!
Diva Muffin Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg anser ikke pengene som tapt, irritasjonen går på at nettbutikken ikke var oppdatert...
vårspiren Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tror hun mente at det var mine penger som var tapt, og ikke pengene til HI som prøvde å bestille fra Lilleprinsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå