Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Gutten min på 4,5 mnd sover dårlig. Begynt med grøt og igår kasta han opp allt. Han våkner hver halv time hele natta! Sovner bare med pupp. Hva gjør jeg?? Kan han fått for mye grøt? Lagde med en teskje og mme. Ganske tynn og han spiste allt. Pluss 150mml med mme etterpå. Ble det for mye for magen hans.. Hadde en teskje med malt i melka jeg lagde grøten med som han drakk etterpå.
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Hvis han ikke er helt i form og er forkjølet kan det jo hende det er årsaken til at han våkner hver halvtime. Prøv å sørg for at nesen ikke er tett, disse små er jo nesepustere. Ellers er det kommet en bok om søvn av Karin Naphaug "sove godt" som er kjempefin:) Ang grøt: en teskje er jo smaksprøve, kan jo hende han ikke er klar for nye matvarer hvis han er litt pjusk i utgangspunktet. Vente til han blir frisk kanskje?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Ja. sikkert lurt å vente da. Han likte det kjempe godt. Ble sint når det var tomt Noen gode råd ang. sove godt før jeg får kjøpt boka? Da hadde jeg blitt glad!!
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Bor i Oslo, her hadde de den på Ark, Norlie og Tanum. Kan sikkert også få kjøpt den på nettet. Mange gode tips for god nattesøvn, ikke så masse dagtips. Den tar for seg mange problemstillinger på ulike alderstrinn, så god å ha fremover også sikkert:)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg får ta en tur når guttten har blitt bedre jeg da
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Har en som nettopp har vært forkjølet og tett. Det er egentlig ikke mye å gjøre (hvis forkjølelsen er årssaken) enn å: -forhøye hodedelen av sengen kan lette trykket; -kjøligere romtemp. på soverommet; -saltvannsspray eller nesedråper for å åpne opp nesen; -Paraset hvis han har feber eller vondt (tenner kanskje?). Kan og hende at han kaster opp pga. slim i halsen, så kanskje vente med grøt til han er frisk igjen. Jeg måtte sove sammen med jenta min de dagene hun var syk for hun trengte mer trygghet virket det som, da sov hun bra. Vet ikke om det er til hjelp...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Takk for gode råd! Har Han i min seng. Får reise til apotek å få kjøpt nese spray og paraset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå