Gå til innhold

når begynte dere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

med å ordne klär å sånt. er 16+3 i dag men klör i fingrene etter å få fikset de minste klärne snart. vogn har jeg kjöpt så så den står klar og fikk tak i en lammeskinnspose her så den trenger bare vaskes. stellebordet har jeg bare som vanlig bord på gangen enn så lenge og vogge det skal sambo snekkere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er mitt andre, men har ikke kjøpt noe annet et lite reisehjem plagg i hvitt..Flaks jeg fant den...Turde ikke å kjøpe noe i rosa..(Jormdor mente jeg ventet jente) Så det var godt å kjøpe det plagget...Er 19+1...

 

Finner du noe fint eller noe i det hele tatt i hvitt som kan gå til begge kjønn så er det vel bare å slå seg sløs er det ikke?...

 

Men må si det klødde lenge i mine fingre også=o)

 

Du finner nok ut av det=O)

 

 

Skrevet

er mitt 4 så utstyr har jeg jo, men alle klär og greier må vaskes og ordnes. når ´begynner man med sånt da? sist var jeg tidlig ute tror jeg,.. må vel ha noe å drive på med sånn innimellom.

Skrevet

jeg skal på 3D ul i uke 26.. og etter denne tiden skal jeg slå meg løs..

Kløen i fingrene mine var der den også, men gikk litt over..

 

Jeg skal ha det meste klart før eksamen den 17 januar i hverfall.. SÅ kan jeg bare dulle med litt småting og forberede meg på fødsel de siste 5 ukene. :)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg var litt vel tidelig ute..Begynte allerede i uke 12 jeg..Men når jeg tenker på det kommer jeg til og vente til jeg har vært på ul neste gang og fått konstantert at barnet har det bra.

Jeg fikk beskjed at barnet ikke var helt frisk(ikke noe alvorlig)men da fikk jeg en liten vekker over hvor fort det kunne vært verre!!

 

men det er jo sååå vanskelig og la være!

Så nå har jeg snart alt jeg trenger... er i uke 22:)

Skrevet

har ikke kjøpt noe enda jeg, venter til januar salget tenker jeg

Skrevet

Hehe...såpass...Tja..Kan vel smått begynne å gjøre klart...Har tenkt å sette frem sprinkelsenga etter UL om 5 uker...

 

Handle klær og sånt får jeg ta etterhvert...Må jo ha alt nytt siden jeg har gutt fra før...Men har lyst å starte nå da...Planen er så langt å være ferdig 2 mnd før fødselen...=o)

 

Får se om det går da=o)

 

 

Skrevet

Jeg kommer nok til å ta meg en runde etter UL i uke 18. I alle fall om det blir konstatert at det er en jente (har to gutter fra før) Moro å handle litt nytt smått søtt... Ellers har jeg det meste i hus fra tidligere, og kommer nok ikke til å gjøre istand før et par uker før. Husker at med nr 1 stod senga klar oppredd 2 mnd før...

Skrevet

Er 24+5 og fikk vogna i hus på onsdag :) Ellers så kjøpte jeg 2 bodyer og en bukse forrige helg. Prøver hardt å begrense meg litt og synes jeg har vært flink hittil. Ikke at det er noe galt i å begynne tidlig da(for all del ikke), men prøver bare ikke å ta helt av her jeg holder på hehe.

 

Har også en del ting som vi ikke har kjøpt selv, men som vi har arvet/fått, bla en vugge, en baby-bjørn bæresele, og en lammeskinnspose. Og mamma har begynt å strikke for lengelenge siden ;)

 

Skrevet

Har ikke kjøpt noe ennå..synes d er litt tidlig jeg.Venter til det er litt nærmere termin(i uke 24 nå)så jeg ikke sitter der på slutten og ikke har noe å gjøre;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...