Gå til innhold

Søker jobb og prøver å bli gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på et kontor nå, med provisjonsbetaling.

Kan ikke fordra sjefen min og fikk et nytt jobbtilbud i en stor, anerkjent og populær bedrift i går.

Men, føler at jeg lurer den nye jobben hvis jeg takker ja pga at jeg prøver å bli gravid. Har IKM den 27 Okt og det er etter jeg evt takker ja.

Synes det er litt dumt å si det en mnd etter jeg har begynnt at jeg er gravid.

Vet jo ikke når jeg blir sykemeldt eller hvordan kroppen min reagerer på et svangerskap igjen...

Har så fryktelig lyst på den jobben!

Hva skal jeg gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg syns du skal ta jobben, jeg. Hvis du skulle være gravid så får du ta det som det kommer. Det er jo mange som ikke oppdager at de er gravide før et har gått flere uker og det kan jo ikke den nye jobben vite. Så lenge du ikke er gravid nå syns jeg det er helt ok å takke ja.

Hvorfor takker du ikke ja før etter IKM? Hvis du allerede har fått tilbud og har lyst på jobben er det vel bare å takke ja allerede nå og da har du iallefall ditt på det rene når det gjelder eventuell graviditet.

Hvis du ikke kan fordra sjefen din syns jeg du skal slutte. Det gjorde jeg, fire måneder etter at jeg begynte i ny jobb. Jeg hadde ingen ny jobb å gå til, men der jeg var ville jeg ihvertfall ikke jobbe. Beklager at dette innlegget ble litt rotete, men jeg håper du forstår meg likevel.

Lykke til.

Skrevet

Kan ikke takke ja før etter IKM fordi jeg sa at jeg trengte litt tid til å svare...

Men, vet du... jeg hører på deg så ringer jeg han i dag!

Vi lever bare en gang! Da får jeg heller ikke dårlig samvittighet hvis jeg er gravid denne mnd...

Uff... Så mye å tenke på altså!

Kjedelig å ha en jobb hvor man ikke trives iallefall!

Skrevet

jeg synes du skal ta jobben jeg også.. det er jo ikke sikkert du blir gravid nå, men om du er det, så får du ta det som det kommer.. du vil jo kunne jobbe fordet om du er gravid, forhåpentligvis.. hvis du ikke er veldig uheldig med kvalmen og andre plager da.. jeg søker også jobb nå, mens vi prøver, så får bare ta det som deet skjer.. da ikke på så høyt nivå som deg, men håper du får jobben da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...