Gå til innhold

Endelig..Ventet på dette..=oD

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt kjente jeg de første spraken på utsiden av magen...=oD

EN helt utrolig følelse...Ble jo helt i hundre jeg..hehe...Skjønner ikke at jeg klarte å sovne..=o)

Er 19+1 i dag så det var litt artig..Hadde nå ventet å kjenne sprak på utsiden om noen uker men dette var bare helt fantastisk=oD

Åssen kan man glemme de sprakene...=o)? hehe...Nå gleder jeg meg enda mere til magen blir større og aller mest til den lille kommer..=o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår akkurat hvordan du har det. Er helt utrolig. Har ikke kjent det ennå i dette svangerskapet, men håper at om ikke lenge vil det skje. Er 18+4 idag.

Skrevet

sjønner så godt hva du mener:D

d er bare så deili:D jeg gleder meg til jeg kan kjenne de ijenn:)

Skrevet

Gratulerer! :) Er en helt utrolig følelse! Bare vent til dere kommer enda lenger og magen begynner å røre på seg.. Er 26+3 og nå har den begynt å bule ut både her og der når babyen rører på seg.. Nesten litt creepy. ;) Er så gøy når det hele tiden skjer sånne ting! :) Gjør ventetiden lettere å holde ut. ;)

Skrevet

Husker en ting fra forrige svangerskap, og det var at magen flyttet seg fra en side til den andre..Det var ekkelt å se på...Skikkelig alien...haha...

Gleder meg til mere..Fikk jo blod på tann nå=o)

Skrevet

Hehe, jeg vet! Sitter og småskriker i sofaen vettu! Veldig, veldig merkelig å se! ;)

Skrevet

Venter bare på at sambo skal få kjenne jeg da..

Sparker mye nå og når jeg får sambo til å kjenne så er det muuuuuuse stille...hehe..Så tar han bort hånda og da er det full action...

Stakkar sambo..han vil jo så gjerne...

Skrevet

Ja! Hvorfor gjør de det? Blir musestille? Hehe, hadde store problemer med det i begynnelsen. Nå hender det vi må hviske, da går det. ;) Tror kanskje han plutselig blir stille og lytter når han hører stemmen til sambo, eller noe? Veldig rart hvertfall. ;) De er noen luringer allerede! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...