Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 og champagne og kanapèer:-) Interessant samtale som varer i timesvis, med en utenlandsk designer om fargenes betydning (noe jeg alltid har vært fascinert av) etter at dagen startet grytidlig med å møte en gjeng fagfolk og intervjuet dem....for så å møte Karomamma for en superkoselig time med skravlings og kaffe og avslutte kvelden med middag og fest og 250 festglade mennesker.........endte faktisk opp med å tilby den største konkurrenten i vår bransje skyss hjem, for klattis sambo stiller opp, snill som han er:-)) Å komme hjem da, forholdsvis tidlig kveld (22) og finne 3 rosaer som har kost seg og få høre at det er en drøm å ha lille rosa............ja da kan dagen kalles helt perfekt:-) Jeg er heldig, som har 3 barn i tripp trapp str rundt meg, som har en spennende jobb som gir meg muligheten til å treffe mange interessante mennesker som deler sine historier og tanker, og som har verdens beste og fineste kjæreste:-)
solkrem Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Kan en ha det bedre? Det er deilig å være familie! Med snille barn og deilig kjæreste:)
Karomamma Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Ja, vi er utrolig heldige! Takk for at du minte meg på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå