Gå til innhold

Design og farger........


Anbefalte innlegg

Skrevet

og champagne og kanapèer:-)

Interessant samtale som varer i timesvis, med en utenlandsk designer om fargenes betydning (noe jeg alltid har vært fascinert av) etter at dagen startet grytidlig med å møte en gjeng fagfolk og intervjuet dem....for så å møte Karomamma for en superkoselig time med skravlings og kaffe og avslutte kvelden med middag og fest og 250 festglade mennesker.........endte faktisk opp med å tilby den største konkurrenten i vår bransje skyss hjem, for klattis sambo stiller opp, snill som han er:-))

 

Å komme hjem da, forholdsvis tidlig kveld (22) og finne 3 rosaer som har kost seg og få høre at det er en drøm å ha lille rosa............ja da kan dagen kalles helt perfekt:-)

 

Jeg er heldig, som har 3 barn i tripp trapp str rundt meg, som har en spennende jobb som gir meg muligheten til å treffe mange interessante mennesker som deler sine historier og tanker, og som har verdens beste og fineste kjæreste:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan en ha det bedre? Det er deilig å være familie! Med snille barn og deilig kjæreste:)

Skrevet

Mmmmm.....:-)

Skrevet

Ja, vi er utrolig heldige! Takk for at du minte meg på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...