Gå til innhold

Hva er det styggeste du har gjort mot mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som du egentlig ikke skulle gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her er slemme mot mannen sin;-)

Skrevet

det er vel når jeg blir forbanna på han, over småting og i ren forbannelse blåser det opp til noe værre enn det det er. det er jo ikke snilt gjort og jegburde ikke gjøre dewt men likevel gjør jeg dette. du da?

Skrevet

Tenk deg følgende setting:

En fuktig tur på byen en lørdag. Vi skal hjem. Jeg, mannen min, venninna mi og kameraten hans. Alle er fulle. Venninna mi sovner i forsetet. Kameraten min sitter mellom meg og mannen min (som sover) Jeg og ******* begynner å kline. Oppdager at drosjesjåføren observerer alt, og vi drar det enda lenger....(han beføler meg på brystene) :-(

De to andre sover og får ikke med seg noe, men jeg ble helt revet med! Tror nesten jeg kunne ridd han ved siden av min sovende mann! Skjemmes så!!

Skrevet

Bedt han dra til helvette og virkelig ment det.

Skrevet

eeh, det er det jeg sier, egentlig ville jeg ha vært kjønnsløs, like gæli med tut som med innovertut.

du burde skjemmes ja.

Skrevet

Man krangler jo og sier stygge ting. Gjør ikke flere enn oss det eller?

Skrevet

jo det har du helt rett i og for meg er det som skjer da det styggeste jeg gjør mot mannen min, men det er også det værste han gjør mot meg som jeg vet om.

Skrevet

Jeg gjør det....Men tar meg i å fantasere om den hendelsen innimellom også! Det blir liksom ikke borte igjen:-((

Må nesten konsentrere meg om å ikke si feil navn..

Skrevet

Ja, det er det verste. Håper jeg slipper oppleve noe som hun over her som koste seg med kameraten til mann/samboer. Det hørtes jo helt jævlig ut.

Skrevet

ikke serlig lurt om hun elsker mannen sin nei.

Skrevet

Vi krangler selvsagt i ny og ne, men har såvidt jeg vet verken sagt eller gjort noe ordentlig stygt.

I min ungdom hadde jeg en kjæreste som jeg bodde sammen med en kort periode, og han gjorde jeg noe mot. Han hadde på forhånd bedt meg om å vekke ham, men da stunden var kommet nektet han selvsagt å våkne. Han lå på magen (naken) og snorket ufortrødent videre. Til slutt hentet jeg en astmaspray, brettet forsiktig til side og gav ham en solid dose opp i toeren. Vi kan vel trygt si at han våknet

I følge ham var dette både stygt og ondskapsfullt, og noe jeg kunne ha spart meg. Jeg synes imidlertid det var ustyrtelig festlig.

Skrevet

Hørtes littegrann vondt ut ja. Men jeg klarte ikke la være å le heller, onde meg!

Skrevet

hahaha nå lo jeg godt, det blir nesten men langt i fra som veninna mi som sprayet deo spray på snabelhodet til typen sin. for å si det slik han hadde vont lenge. og hunden skrellet av og han hadde vont lenge, måtte til legen som bare flirte å sa at de nokk måtte vente en stund med sex biten.

det verste er vel at de er gift den dag i dag.

Skrevet

Jeg vet det. Det er det jo også:-(

Men ærlig talt, har ingen andre her vært borti noe sånt? Det nekter jeg å tro!

Skrevet

I samme kategori som hun her inne (var det Marge Simpson?) som dro ut ballehår med pinsett.

Begge deler var ordentlig stygt gjort. Knegg :-D

Skrevet

He he, det var Marge ja!;) Ler fremdeles når jeg tenker på den historien der:-D

Skrevet

hmm..det styggese må nok være det at jeg har vert utro.har også sagt dra til helvette og hater deg når vi har kranglet som verst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...