Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Måtte hoste litt i dag tidlig og da lekket jeg litt,det var ikke urin for det luktet ikke det,men det var ikke store mengder,har lest at det kan være tyntflytende utflod, for er det fostervann så skal det renne i mengder hvis hodet ikke har festet seg. Har lekket slik av og til gjennom hele svangerskapet,har vært til mange UL pga andre ting og fostervannet har vært fint hele tiden. Han har lagt seg med hodet ned,men vet ikke om det har festet seg, er 30+6 i dag. Lurer på om jeg skal ringe føden.... Noen med erfaring?
petrus Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Vet ikke jeg altså, men har hørt det lukter litt søtt av fostervann...
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 ta på en sort (mørk) truse. Når du har "lekket" litt i trusa så legg den til tørk. Er det utflod vil det som har lekket bli hvitt. Er det fostervann vil det ikke vises i trusa etter det har tørka.... =0)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Det der var interessant.. Jeg er 3 dager unna termin, og "lakk" litt i gåretter å ha tisset..trodde det var litt resturin..men det luktet ingenting...kanskje jeg rett og slett lekker litt forstervann... Vil det da lekke mer og mer, eller kan det stoppe opp?
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Ringte føden jeg og fikk komme på sjekk,alt var bra og det var ingen tegn til fostervann,hadde det vært det så hadde det kommet mer. Var ikke så veldig engstelig at det var det,men greit å få det sjekket. Var det noe så var det bare å ringe igjen. De er kjempegreie på sykehuset her,er så heldig å bo i Drammen så jeg har blitt "kjent" med jordmødrene gjennom nrk. Har ikke noe svar til deg anonym10:57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå