Gå til innhold

JIPPI, MÅ BARE ROPE DET UT


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg over i 3 Trimester :o)

Guri malla så fort det går :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ohoi! Det er en stor dag det!! Det er i dette trimesteret det skjer, vettu! Juhuuu!

Skrevet

Gratulerer snuppa;)

Er ikke lenge igjen nå...

 

Klem

 

Skrevet

Tusen takk vennen :o)

Nei nå tror jeg det kommer til å gå skummelt fort, så nå må jeg snart begynne å shoppe gutteklær :o)

Skrevet

Jaaaa det er i dette trimesteret det skjer, å som jeg gleder meg til å møte lille Casper :o)

Skrevet

Ååå morro da, ut og shoppe;)

Går nok rimelig raskt nå....

 

Klem

Skrevet

Ja jeg får skikklig sommerfugler i magen av å tenke på det ;o)

Å blir litt stressa av at jeg ikke har noe guttetøy ennå ;o) hihihi

På dette stadiet her med Amalie hadde jeg vel klesskapet fullt allerede :o)

Skrevet

Hehehe

Men du har jo god tid enda da:p hihi

Skrevet

Åååå, nå fikk jeg skikkelig flashback til da jeg var gravid med nr 2. Virker som det var i går at jeg ropte jippi, jeg er i 3. trimester. Å nå har jeg ei snulle på over 2 år!! Huff, tiden går fort!

 

Kos deg med de siste forberedelsene! :o)

Skrevet

Tusen takk for det :o)

Det skal jeg gjøre :o)

Skrevet

Lykke til - tiden går utrolig fort! Jeg fikk minstegutten i januar og nå er han allerede 9 mnd!?

 

Kjøpte bare 1 body til han, stakkar. Arvet alt etter broren som er 2 år eldre ;-)

Skrevet

Huff ja tida flyr alt for fort :)

Blir desverre dårlig med arving av klær her, da blir det hvertfall en meget rosa gutt ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...