snuppelure 74 Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 I dag er jeg over i 3 Trimester ) Guri malla så fort det går )
mayaya Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Ohoi! Det er en stor dag det!! Det er i dette trimesteret det skjer, vettu! Juhuuu!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Gratulerer snuppa;) Er ikke lenge igjen nå... Klem
snuppelure 74 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 Tusen takk vennen ) Nei nå tror jeg det kommer til å gå skummelt fort, så nå må jeg snart begynne å shoppe gutteklær )
snuppelure 74 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jaaaa det er i dette trimesteret det skjer, å som jeg gleder meg til å møte lille Casper )
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Ååå morro da, ut og shoppe;) Går nok rimelig raskt nå.... Klem
snuppelure 74 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2007 Ja jeg får skikklig sommerfugler i magen av å tenke på det ;o) Å blir litt stressa av at jeg ikke har noe guttetøy ennå ;o) hihihi På dette stadiet her med Amalie hadde jeg vel klesskapet fullt allerede )
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Hehehe Men du har jo god tid enda da:p hihi
Mille** Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Åååå, nå fikk jeg skikkelig flashback til da jeg var gravid med nr 2. Virker som det var i går at jeg ropte jippi, jeg er i 3. trimester. Å nå har jeg ei snulle på over 2 år!! Huff, tiden går fort! Kos deg med de siste forberedelsene! )
snuppelure 74 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. oktober 2007 Tusen takk for det ) Det skal jeg gjøre )
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 Lykke til - tiden går utrolig fort! Jeg fikk minstegutten i januar og nå er han allerede 9 mnd!? Kjøpte bare 1 body til han, stakkar. Arvet alt etter broren som er 2 år eldre ;-)
snuppelure 74 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. oktober 2007 Huff ja tida flyr alt for fort Blir desverre dårlig med arving av klær her, da blir det hvertfall en meget rosa gutt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå