Gå til innhold

Har rier - hvor lenge kan jeg egentlig bli hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ca 15 min å kjøre til sykehuset og riene ser ut til å kommer med 5-6 minutters mellomrom nå. Vannet har ikke gått enda.

Når bør jeg egentlig ringe? Ikke så godt å huske hva man skal gjøre. Har i alle fall fått resten av familien ut av huset (gubben har bare 5 min fra jobben og hjem)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare ring! du er tredjegangs, det kan gå fort fra nå av... om ikke annet vet de da at du er på vei. har du hatt rier lenge, og hvor vonde er de?

Skrevet

dette er spennende, det kan jo se ut som du har reist... håper det går fint! Lykke til med deg!.... snart trebarnsmamma vettu - åååå så koselig!

Skrevet

Har nettopp snakket med sykehuset og kan få komme så snart jeg vil. Men - vil vel egentlig være lengst mulig hjemme. Det er ikke uutholdelig enda. Rier er egentlig greit sånn - at det er pause uten vondt mellom dem!

Så vi får se. Det blir nok ikke så lenge til jeg ringer hjem mannen og drar tenker jeg!

Skrevet

du er tøff!!!!

har du født raskt før eller?

Når fødte du sist?

Skrevet

Jeg ville ha ringt. Ventet til to minutter imellom med førstemann og hadde ca 15 min til sykehuset. Fødte i motakelsesrommet.

Skrevet

Har et ks og en fødsel bak meg og fødte ikke spesielt raskt med nr2. Begynte vel med rier i 5-tida da også og så ble hun født kl 22 (tatt med vakuum før pressriene startet).

Derfor tar jeg det litt med ro nå. Fremdeles er det 4-5 min mellom de fleste riene og noen ganger opptil 8 min. Riene varer litt over 1 min så jeg trenger visst ikke stresse.

Og helt tilfeldig så ringte jm som jeg pleier å gå til nå nettopp for å endre litt på avtalen vi har neste uke. Litt snodig når jeg sitter her og tar tiden på riene!

Skrevet

Sender mange lykkeønskninger. =)

Spennende da.

Skrevet

rrr-med nr3 i magen

...er du her ennå,eller har du reist på sykehuset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...