endelig nr2 Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er i uke 15 nå, og har fortsatt ikke fått innkalling. Jeg lurer på om jeg skal ringe til sykehuset å spørre, men vil jo ikke mase heller...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Når sendte legen din henvisning da? det tar som regel 2 - 3 uker etter at sykehuset har fått henvisningen til du får innkallelse. Er det lengere en 3 uker siden du var til siste kontroll ville jeg ha ringt sykehuset, leger kan glemme de og.
LadyLuck & Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 med nr1 tok det tre og en halv uke før jeg hørte noe, denne gangen tok det tre dager, så varierer nok veldig fra hvor mye de har å gjøre
endelig nr2 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 wow det var kjapt. Legen sendte henvisningen for 6 uker siden. Jeg ringte sykehuset i dag og fikk beskjed om at det var bare satt opp en ca dato enda, fordi vaktlistene deres ikke var klare enda. Jeg måtte regne med å vente inntil en uke til før jeg fikk brev. Nå er jeg i uke 15 og synes det burde nærme seg... Datoen jeg fikk oppgitt har jeg regnet ut at blir i uke 19, er ikke det seint?
mto2 Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 UL skal vere i veke 18-20, så 19 er ikkje seint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå