babyboom25 og nathalie:))))))) Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 siden slimproppen gikk igår trodde jeg å nå er det min tur til å føde.. men nei da.. her er det ingen som vil ut. skikkelig skuffet.. er det noen som vet hvor lang tid det tar før jeg føder etter slimproppen har gått?? jeg er annen gangsfødende. sist fødte jeg på terminen.. snufs.. hadde et stort ønske om det nå også.. ååååååååååååå jeg blir gal .. har pakket baggen og alt er klart til å reise til sykehuset..
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 det at slimproppen går er ingen garanti for at du føder når som helst.... Som du jo har funnet ut selv.. Mange merker ikke at denne går en gang... Så er nok desverre ingen fasit på det du spør om.. Men skjer nok snaaaart skal du se =)
babyboom25 og nathalie:))))))) Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 takk for svaret.. uff hadde håpet på å føde straks.. men her må man bare vente ..)) du har termin om to dager ??? lykke til ihvertfall...)))
prøvekluten+3små Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 mine slimpropper har gått samme dag som fødselen har starta de..den ene gikk på morgenen,så kom gutten på kvelden,den andre gikk tre timer før lillegutt kom ut
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Min gikk nesten 2 uker før.....så de e bare å smøre sæ med tålmodighet......ikkje meninga å være negativ, da men..=)
*Lenn* :-)) Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Hos meg gikk slimproppen 3 dager før jeg fødte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå