mamamimmi Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Kjaere deg, Jag har ikke fulgt med så mye i det siste, men har lest at du mistet. Husker deg fra "för". Det var veldig trist å lese. Jordmoren min fortalte i går at jeg ikke er den eldste gravide hun har, hun har en på 45 og en på 47 som begge er gravide på naturlig vei. Det som er slitsomt er at det tar så lang tid å bli gravid når vi er litt eldre. Men jeg håper du snart får positiv grav test igjen. Klem
1963 Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Hei Mamamimmi Så hyggelig å høre fra deg. Jeg husker også deg godt. Takk for trøstende ord. Ja, jeg håper at jeg kan lykkes på nytt. Er til tider ganske lei av all prøving, spenning og skuffelser. Men jeg vet at jeg kommer til å fortsette prøving. Fint å høre at jeg ennå kan ha noen år på meg.... :-) Du nærmer deg vel snart termin? Tipper du gleder deg stort til å treffe den lille i magen. Det blir flott å få en til. Jeg titter innom 'gravid i moden alder' av og til for å se hvordan det går. Ønsker deg masse lykke til med fødselen. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå