snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 og lager glasur til den.. hvilken side smører dere på da ? Nå har jeg laget gulrotkake, men lurer på om jeg skal smøre det på baksiden siden, toppen er litt ugjevn, siden den har hevet seg litt??? hmm... mye man skal lure på..
*Magic* Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg smører på baksiden. Snur formen og heller kaken ut, og da blir bunnen/baksiden til toppen;) Jevn og fin:)))
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 hvis det er samme kake jeg pleier å lage, så bruker jeg toppen som topp ja. hvis ikke så blir jo bunnen litt skeiv smelter ikke osten, men lar det være en krem, den er knallgod! smører utover, selvom kaken går oppover, det blir ikke seende dumt ut når den er ferdig med krem på. tar ikke krem på sidene, men lar den på en måte renne litt ned, men ikke helt, slik at det kun blir seende litt delikat og tilfeldig ut, hvor den har rent... håpløs til å forklare.. sorry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå