Gå til innhold

Termin i dag :))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra, nå er endelig dagen kommet.... Syns jeg har ventet i evighet...

0 dager til termin... Så nå må babyen komme i løpet av 14 dager om den vil eller ikke... Håper bare det skjer i natt.... Det hadde vært helt perfekt.... Men det er vel tvilsomt at jeg blir en av de 5 % som føder på terminen.... Får gå å legge meg og håpe på det beste..... Godnatt alle sammen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann..

Jeg har også termin i dag, så innenfor 14 dager er vi nok blitt et liv rikere....

Hvordan er formen din da?

- her går det veldig opp og ned om dagene, kan føle meg såååå sprek for så å ha endel vondt i rygg, mage og underlivet... Har hatt det slik de 3 siste ukene, med en riktig falsk alarm...

Håper det blir iløpet av weekenden nå da...:)

Skrevet

Termin i dag jeg også, og synes jeg har venta en hel evighet på denne babyen... Masse kynnere både dag og natt, og sover veldig dårlig for tida... Hadde vært greit å få det overstått ja:-)

Skrevet

Må si jeg er heldig med nattesøvn denne gangen.. forrige svangerskap sov jeg veldig dårlig sist på...men jeg er våken mange ganger nå også, enten må jeg på do, snu meg eller så er "storebror" våken.. hihi... å da er det jo noen ganger vanskelig å sove igjen, speielt nå når ting kan skje når som helst... man kjenner jo etter fødselstegn hele tiden;)

Skrevet

Hei :)

Jeg har nok hatt det helt likt deg.... Kjempeform enkelte dager og føler jeg kan gjøre hva som helst... for så å ligge søvnløs noen netter med vondt både her og der... Men nå har jeg faktisk hatt 3 dager med en god natt søvn, og det er utrolig hvor god form jeg er dagen etter.... Jeg har også hatt en riktig falsk alarm... Så det høres veldig likt ut...

Var hos jordmor på onsdag, hadde 1 cm åpning da.. Så noe skjer ihvertfall.... Skal ringe føden nå og høre om de har mulighet å gi meg en modningsakupunktur.... Jordmoren min som sa at jeg skulle prøve å ringe å spørre de....

Hadde virkelig ikke gjort noe hvis det hadde skjedd i helga nei.... Skjedde ihvertfall ikke noe i natt.... Begynner nesten å bli skuffet om morgenen når det ikke har skjedd noe..... Sannsynligheten for at det skjer på dagtid er vel heller liten.....

Skrevet

Ja skjønner godt hva du mener.... Syns jeg har vært gravid i evigheter... Husker nesten ikke hvordan det var og ikke være gravid.... Ikke ta hensyn til babyen hele tiden.... Blir godt å få kroppen sin tilbake... Så gleder jeg meg skikkelig til å begynne å trene og komme meg i form... Har lagt på meg 16 kg... Men ikke misforstå... Gleden av å få babyen kommer jo aller først....

Skrevet

Siste skulle være til oktobernurk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...