locked*dorian Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Synes dere det er greit å lyve for barna deres? Tenker på små hvite løgner.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Det spørs jo hvilke da.. F.eks: Vi har ikke mer Nugatti - den er ikke noe farlig. Fins mye som er verre. . .
snartmammapåny Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Enig med vålerenga, noen ting er greit å lyve om.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Hvite løgner og bortforklaringer er til tider uunngåelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå