Gå til innhold

Hvem sitt ansvar?Nå er jeg iallefall irritert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hrmf og dobbelthrmf!

Som kjent har pappsen til min 9 årige sønn nå reist til Island på ubestemt tid,for å være sammen med sin nye dame.

Han har ringt noen få ganger, og det nummeret som kommer opp på min telefon er fra Oregon.

Men det er bare et telefonkort han bruker,så hver gang sønnen min har prøvd å ringe det nummeret,er det bare opptatt.

Nå ringer faren. Og sier til vår sønn at gutten kan ringe han på Island. Men det er rikstelefon for oss, og ikke er det snakket om fra før heller, at VI skal stå for telefonkontakten mellom far og sønn.

Det skal faren stå for.

Har han ikke råd til å ringe sønnen sin, så får han pelle seg tilbake til USA.få seg jobb, og ringe sønnen sin.

Irriterer meg faktisk grønn!

(han skylder nærmere 3 tusen dollar i barnebidrag på toppen av alt,som ingen her har betalt på forskudd)

Dette her synes jeg faktisk var veldig frekt.

Om ingen leser dette, så var det godt og få det ut likevel.

;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skulle fått smekk på fingern :(:(:(:( er jo han som har dratt utenlands så da får han joggu betale, er helt enig å send han en regning på resten han skylder hehehhe med forfallsdato og at den blir sendt til inkasso hvis den ikke blir betalt :)

Skrevet

jeg forstår deg GODT. det er super irriterende at en far ikke stiller opp, ikke betaler, sårer barna med og reise, sier ting han ikke holder osv.

har du ikke råd så har du ikke råd. hva sier sønnen din om dette? har han sakt noe?

Skrevet

Han forstår oss, og sa rett ut til faren på telefonen at det har vi ikke råd til.

Hadde han hatt en hustelefon,så hadde det vært helt klinkende gratis for oss å ringe Island. Da hadde jeg sagt det var helt ok!

Men han har mobiltelefon,og det koster .28 cent per minutt. Et telefonkort blir jo "spist opp" omtrent med en gang når man ringer med sånne kort.

Makan til frekking...!

Målløs,jeg!

Skrevet

Meldte du i fra at han skuller bidrag?

Fikk han dra likevel :-(

Dårlig gjort av han..

Du skal ikke betale det, han får ringe B.

Skrevet

Jeg sa fra på det kontoret, men jeg gikk ikke videre for å stoppe han fra å reise.

Jeg tenker jo dra til Norge til jul, og da kan ikke han ha en grunn til å stoppe meg fra å ta med gutten,dersom jeg holder fred.

Jeg har ikke noe problem med at han ringer faren sin herifra dersom det er til en hustelefon. Da er det gratis likevel for oss.

Men det går faktisk bedre nå når han har lite kontakt med faren sin. Så det er kanskje like bra de bare har mobil.

Skrevet

Hei Northern!

354-nummer ja (er ikke det nummeret til island? Bodde der en gang i tiden). Har du tenkt på å bruke Skype? Om dere har en mikrofon og høretelefoner på en av pc-ne så kan han ringe for en slikk og ingenting. Vi har brukt 3 dollar på to uker nå, det er vel 50ct for en haltimes prating!

Skrevet

Da skal jeg foreslaa det for han.Jeg synes faktisk ikke dette er noe vi skal betale,spesielt siden han sluttet helt aa betale barnebidrag naa.

Det er en mobiltelefon paa Island,og nummeret starter med 354,ja.

Jeg tviler paa at han har PC tilgang,for gutten har iallefall ikke faatt noen email fra han paa kjempelenge.

Skrevet

Hei!

Dere har jo PC, og mottager trenger ikke ha pc, det er billig å ringe mobil der også. DU laster ned Skype, han kjøper rater av 10$ til dere (eller dere gjør det, selv om det er surt), og dere ringer ham på mobilen rett fra pc'n! Superlurt! Du finner mer på skype.com

Skrevet

Kanskje er jeg litt for prinsippfast i denne "saken",men jeg mener det er han som skal ringe.

Siden gutten er greiere og ha med å gjøre når faren ringer sjeldent,så skal jeg ikke gjøre noe spesielt for å få han til å snakke ofte med han.

Han kjeftet på meg i telefonen sist fordi jeg ikke lar gutten se visse TV program,spille voldelige dataspill,og fordi han nå går i terapi.

Gutten trenger tett oppfølging, og dette skjønner ikke pappan hans.

Så jeg og gutten har blitt enige oss imellom at dette holder vi faren utenfor,så slipper vi begge to "kjeft".

=O)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ja, han kan bare ha det så godt der på Island!

Skrevet

Hører det lukter svovel der ;o)

Ja,der kan han bare kose seg med fillipinedamen sin.

=o))

Skrevet

Ja da kan han jo bare ha det så godt.

Haha, og har han funnet seg en islandsk dame så får han sannelig lært noen nye lekser, de er knallstrenge damer!

Skrevet

Nei,det er ei sugarmama fra Fillipinene som BOR på Island.

;o)

Skrevet

Bra beskrevet... mon tro hva den neste er... for det er vel neppe den siste... :-p

Skrevet

Ja, han kan kose seg skikkelig med henne og det varme vannet der! Svovellukt hver eneste gang man vasker hendene!:P For å ikke snakke om dusjing og vask av hår!

Skrevet

hehe,og ha som MÅ dusje to ganger hver dag, og klaget noe fælt når vi hadde svovellukt i brønnvannet vårt! Kan neppe sammenlignes...

Nei,nå skal man ikke godte seg over ekser som har vært fæle!

;o)

Skrevet

Hahahahaha...hvordan i alle dager greide han å komme på at svovellandet Island var det beste stedet for ham???

Er bare å godte seg på hans bekostning!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...