Gå til innhold

Bukser til kraftig jente??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til hvor jeg finner bukser til jente på 7,5 år, ho er nesten 130 høy, det som gjør det vanskelig å finne bukser som passer er at hu har kraftige lår og rumpe. Dei fleste bukser i dag, er til barn som er tynne som en strek virker det som.

Har måttet gå opp flere størrelser, og sy dem opp, men da blir buksene ofte for vide i livet. ARGHH, ikke alt skal vere enkelt nei.... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk buksene som heter kimer og kimera på hermeline.no. vet at de er litt dyre men det er svært god kvalitet og de er vide hele veien. skikkelig fine, de er laget av vannavisende jeansstoff. regulering i livet.

Skrevet

Jeg kjøper jeans på kappahl til jenta mi på 9 år. Der har de bukser med ekstra vidde i livet. Mener det er å få på Lindex også. Bra kvalitet,og rimelige. 199,- mener jeg å huske at jeg betalte.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Lindex har noen kjempefine bukser som nettopp er kommet i butikken. De har ekstra vidde og er kjempefine. Et annet tips er å kjøpe en veldig smal bukse i en mye større størrelse, og legge den opp. Da holder den fasongen, og jenten din kan få en trang bukse hun også. Noe som de små her hos oss er veldig opptatt av...?

Skrevet

Se på hm.com

De har noen buksemodeller i ekstra vide størrelser :) Venninna til datteren min har fått mye fint derfra. Hun er 9 og er både høyere og mer utviklet enn det fleste på hennes alder, men vil jo selvsagt gå i det "alle andre" går i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...