Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 etter en liten sammenkomst hos min vennine, med litt mye vin skjedde det som ikke skulle skje..kjøpte en angrepille og trodde at dett var dett..men har ikke fått mensen enda,bare murring å alt det som hører med( godtsyk,dårlig humør,hodepine).. men så skjer det ikke mere..hjelp,har en liten mistanke om at den kanskje ikke funket? noen som har opplev det? får drøye det en uke til og så ta en test..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Kan godt hende at du opplever sånne symptomer fordi du er psykisk stresset over å være gravid. En del prøvere som dessverre opplever masse symptomer, bl.a. det å gå over tida, bare for å teste negativt og så få mensen etter noen dager. Håper det gjelder deg!:-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Hei Opplevde akkurat det samme. Mensen var over tre uker forsinket og jeg tok til slutt en test. Den var positiv, og jeg er altså gravid. Stort sjokk!!! Så nå saumfarer jeg nettet for alt jeg kommer over om dette temaet, og har en mistanke om svangerskap utenfor livmoren. Men har vel egentlig ingen symptomer, bortsett fra en murring nederst i magen. Har bestilt time for ultralyd, men de sa at de ikke kunne finne ut noe før tidligst 22.oktober. Fryktelig lenge og vente. Vet heller ikke hva jeg håper på lenger, et svangerskap som ikke kan fullføres av naturlie årsaker, eller et uønsket svangerskap. Jeg er snart 35 år, og kommer i alle fall ikke til å ta abort dersom alt ser ut til å være normalt. Ønsker deg lykke til i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 hei! riga: stresser ikke med å bli gravid,lille snupp er bare 4mnd og jeg er alene:( derfor tok jeg angrepillen.. anonym: ønsker deg alt godt og at du får et fint svangerskap:) viss man har et svangerskap utenfor livmoren vil du merke det,som regel er man veldig dårlig..men,det er selvfølgelig ikke likt for alle... å når det gjelder meg selv, da får jeg bare vente å se om tante rød kommer..kan vell bli kluss i systemet når man tar en angrepille..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Heihei! Når jeg leser det forrige innlegget mitt så ser jeg at det kan tolkes litt feil. Grunnen til at jeg tok prøvere som eksempel er jo at disse vil være gravide, og har kanskje ekstra oversikt over el og mensen, og noe kjenner da etter symptomer, og fordi de er så fokuserte på det så tror de at de gravide selv om de ikke er det...og kroppen spiller med fordi psyken er så sterk. Det samme gjelder jo dem som er redde for at de er gravide...de tenker så mye på symptomer at kroppen begynner å følge etter uten at den nødvendigvis er gravid. Håper tanta kommer på besøk snart!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå