Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skal sterilisere meg samtidig med KS og akter å få gjort det gratis. Og jeg vil selvfølgelig være sikker på at fødselen ikke starter av seg selv før dem rekker å kutte opp magen min.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Det er seint og jeg har ikke sovet mer enn tre timer sammenhengende siden søndag. Kan du si det igjen?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Kanskje du skal logge av å få deg litt søvn?
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Kan hende, men det koster litt tiltak og jeg husker ikke hvor jeg la tiltaket mitt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Du la det i skapet på badet forrige torsdag.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Ah... takk. Da leter jeg der. Neste gang noen disser de synske her inne skal jeg fortelle om deg, du er helt i klasse med Cat68 som fant whiskyen min! Akter nå lalle av stolen og loffe til badet, deretter gå inn i instant lobotomert søvnmodus.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Høres fornuftig ut, god natt til en trøtt sug lut.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Meget usannsynlig. De tenker mere på at barnet skal komme til verden uten problemer, enn at du skal rekke sterilisering. Barnets lunger trenger all modningstida de bare kan få.
It's all about me Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Så lenge det ikke er noen fare for livet ditt eller barnets er sjansen lik null. Og takk og lov for det.Hadde en fått ks så tidlig av de grunnene du nevner hadde det vært noe alvorlig galt med systemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå