keshia Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 hvirdan er den i begynnelsen av et svangerskap? har prøvd å finne ut av dette,det står jo så mye om det på disse sidene,men finner ikke noe svar! høy/lav/hard/myk/åpen/lukket - hvordan er den hvis man er gravid? og hvordan er den når tr er på vei? noen som kan gi et svar på dette?
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 se på denne linken http://www.pernille.info/tappen.htm det får du svara du lurer...
keshia Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 jeg har sett der,men synes ikke jeg fant det ut. de sto masse om hvordan den kan være der ja,men ikke hvordan den vanligvis er i starten på en graviditet...
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 jo det står der Ved tidlig svangerskap: Tett lukket "Plugget igjen Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre Kan være bakovervendt Blålilla i fargen Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå
keshia Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 javisst gjorde det det!! bare jeg som surra litt her :-P takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå