nr2-imagen:) Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Så kjedelig og vente den perioden mellom tr og el!! ikke noe spennende som kan skje... Så nå venter jeg el om ca 9 dager.. Så da er det enda en venteperiode etter el, for å teste.. positivt! hehe..
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg venter også, og det er så sykt kjedelig!! Og tiden går så langsomt. Jeg venter el ca 20.10 og det er så leenge til... Jeg synes ventetiden etter el er morsommere, for da kan man gå rundt å kjenne etter alle de symptomene man tror man kjenner, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå