Smulen&Skalken Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er da så heldig at dette har skjedd meg.. Har vært plaget med dette før graviditeten også, men da kunne jeg ta klyx.. Kan jeg drikke lactulose? Har det noe å si hvor mye jeg tar? Jeg finner ikke pakkningsvedlegget.. Noen snille damer der som vet?
Smulen&Skalken Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2007 Er det ingen som vet? Ingen som har lactulose hjemme som kan sjekke pakkningsvedlegget for meg?....
mamma til 2 små:=) Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 prøv 30ml du:=) det er litt mye men ikke farlig.....di fleste tar 15-20 ml kansje 2 ganger daglig!! spis mye yogurt-----harreman jeg vett ikke hvordan det skrives hehe flaut men men........spis også grovt brød men det vet du sikkert
Smulen&Skalken Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 det hjelper ikke med lactulose... hva skal jeg gjøre? prøver å ringe legen, men jeg kommer ikke igjennom på tlf som vanlig.. noen her som kan hjelpe meg? begynner å bli ganske desperat.. jeg er 7+0 i dag..
*Super*Mamman* Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Har du spist svisker? disse setter fart på sakene.. Hvis ingenting fungerer kan du kjøpe avføringstbl på apoteket. Rådfør deg med dem der, de hjelper deg med å finne tbl du kan bruke når du er gravid.... Lykke til da, hehe ..
Lillemor73 Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Har samme problemet.....fikser det slik : starter dagen med 4 ss linfrø (i frokostbl), 4 svisker og 1 liter vann. Spis 2 svisker før hvert måltid. Drikk MASSE vann ! Tar lactulose morgen og kvled...Hæ ? Ikke ta klyster ? Tar det jeg (miniklyx - reseptfritt og helt ufarlig) når det har gått mer enn to dager :-) Lykke til :-)
Smulen&Skalken Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg får ta meg en tur på apoteket.. Tusen takk for svar! Det satte jeg stor pris på. (Er jo ikke akkurat det morsomste temaet hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå