Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg!! Pynte bord til bryllupet...ingen ide!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste jeg vet er at brudebuketten inneholder aprikos roser...jeg er åpen for mange gode forslag her. Er for tiden ganske rensket i hjernen og kommer ikke på noen ting. pliiiiiiiiiiiiis hjeeeeeeeeeeeeeeeeeelP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer til å la alt gå i hvitt, sølv og noe dyprosa/ gammelrosa. Hvite duker, hvite tallerkener, "sølvbestikk", gaveesker i sølv, kubbelys i glitrende sølv, servietter i hvitt med rosa og sølvfargede glassperler, dyprosa telys i glasskåler bl.a. Skal ha litt blomster her og der også, men ikke helt bestemt hvilke enda, spe på med litt grønt og glassperler her og der. Her blir det glitter og glamour - det liker jeg:-)

Skrevet

I mitt hode bobler det over av ideèr , så jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Jeg kommer til å ha problemer med å bestemme meg. Spørs litt hvilken årstid du skal gifte deg, men ferskenfarger er jo nydelig til høsttema da. Jeg får ideèr når jeg surfer rundt på sider som f.eks. www.weddingchannel.com o.l. eller leser i bryllupsmagasiner. Vi skal ha høstbryllup, så det blir mye levende lys, og brunt/gull, glass, kremhvite blomster og muligens enten aksentfargen lyng eller oransje.

Skrevet

Pynt med store roser. Nydelig.

Perler som du strør på bordet

+ noe som er kjempe fint: Du kjøper kroner (får dem i interiørbutikker) og store roser som du klipper av halve stilken på. Så kjøper du noen litt høye vaser som du fyller med vann. Tar tau i rosene og fester tauet i kronene også. Kronene slipper du ned i vasene med vann, slik at rosene også kommer godt nedi vannet,men toppen er helt i vannskorpa.

Dette har jeg pyntet med til fest, og fått masse skryt for.

Utrolig fint!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...