Gå til innhold

13 mnd- Hvor mange tenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mi jente var nesten 12 mnd da hun fikk den første tanna, nå er hun 13 mnd og har fått 5 tenner på under en mnd, så begynte jeg da å tenke på om hun kanskje snart har " tatt igjen" de som fikk tenner tidlig? Så spørsmålet er altså- Hvor mange tenner har ditt 13 mnd gammelt barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa her fikk først to tenner nede da hun var ca 10 mnd...så kom det to til ned kanskje to-tre uker etterpå. Nå er hun 12 mnd (i dag faktisk) og har 4 tenner på vei oppe på en gang...altså hun har snart 8 tenner.

Skrevet

Nøyaktig 13 månder i dag og fortsatt 0 tenner ;p

Skrevet

8 her,har hatt det siden hun var 7,5 mnd..har stått stille siden.

Skrevet

Tja, 13 mnd og 3 tenner i underkjeven. To kom i påska og den siste kom for ei drøy uke siden..... Mistanke om noe på gang i overkjeven da, men foreløbig har den i hvertfall ikke brutt,

Skrevet

11 tenner;) Mangler den fjerde jekselen (tann nr. 12).

Skrevet

min er 12 mnd og hae 8... fikk sin første når han var 7, så stod det stille lenge og så poppa det ut 5 på litt over en uke når han var 10 mnd, og merka plutselig her om dagen at han hadde fått to til :)

Skrevet

13,5 mnd og har 16 tenner. Fikk sine to første da han var 3,5 mnd.

Skrevet

Når snuppa var 13 mnd. hadde hun fått 12 tenner.

De 4 første fikk hun samtidig og 2 til 2 uker etter. det var mellom 7 og 8 mnd. og etter det har det stadig dukket opp nye tenner.

Skrevet

Mi på 13 mnd har 6 tenner, ikke fått noen nye på snart ett halvt år.

Skrevet

Mina er 13 mnd og har 4 tenner nede og 4 oppe. en jeksel oppe og jeksel nr 2 er på vei..

Skrevet

Mini er snart 14 mnd og han har 12 tenner, nr 13 på vei.. Han fikk sin første tann da han var 4,5 mnd.

Skrevet

Snart 13 mnd og 12 tenner. Fikk første tannen når han var 6 mnd og tann nr 12 når han var 11.5mnd..

Skrevet

første tann 11.5 mnd gammel. Han ehar nå 13 mnd og har 5 tenner-.

Skrevet

Når gutten min var 13mnd hadde han 6 tenner tror jeg :)

Nå er han nesten 17mnd og har 11 tenner :)

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

hun er nettopp blitt 12mnd. hun har 8 tenner:-)

fikk de 2 første nede da hun var 6 mnd.

Skrevet

min er født 9 september og har 11 tenner..

Skrevet

snuppa fikk 2 tenner da hun var 5 mnd. da hun var 13 mnd hadde hun 7, og nå er hun 17 mnd og har 9

Skrevet

12,5 mnd og 8 tenner. Fikk første tanna når han var 6 mnd.

Skrevet

Jenta vår er 13 mnd og har 11 tenner,8 fremme (oppe og nede tilsammen) og 3 jeksler. Det kom 4 tenner nå den siste mnd. Fikk føste tann ved ca 7 mnd.

Skrevet

Lukas har 12 tenner, fikk de to første ved 4 mnd

Skrevet

Snuppa her er 13 mnd i mrg, og holder på å få sin 6.tann... Har nå 2 nede, og snart 4 oppe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...