Gå til innhold

mage i uke 12???

mammagull&prinsessa_i_magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

er i slutten av uke 12 og er ganske tynn! er 172 høy og veier ca 53 kg!

men syns ikke jeg har fått noe særlig mage ienda! hvordan var/er det med dere andre her inne! er det normalt???

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen????

Skrevet

På meg så alle det i uke 8, men det er visst ikke helt vanlig... Fikk gravidmage med en gang. Men ei på jobben som nå er i uke 17, har fortsatt bare fått en liten myk bilring nederst... Så kan nok ta litt tid ennå. Jeg og var ganske slank i utgangspunktet. Gått opp 9 kilo nå, og er 21 fullgåtte uker nå. Gikk opp tre første ukene...

Skrevet

okay godt aa hoere! men klarer ikke aa bruke vanlige olabukser osv lenger da men.. syns det er ubehagelig!!!

Skrevet

Jeg er snart i uke 20, og det er kun jeg å mannen min som ser at magen har vokst litt. Så det kan ta litt tid desverre! Men det er jo greit å kunne bevege seg som en vil så lenge som mulig, uten at magen er i vegen:)

Skrevet

det er vel av det skjeldne å ha mage i uke 12, da er det vel mest at magen er oppblåst med luft.. rundt uke 16 er den tydelig

Skrevet

He,he.. jeg trodde jeg hadde mage i uke 12. Legen min sa det nok bare var frokosten min:) Jeg var også veldig oppblåst de første tre mnd.

Skrevet

jeg er 16+4 uker på vei. har ingen magen.... men jeg kjenner liv!!! alle spør etter magen min.... men den kommer nok!!!!

Skrevet

Jeg er høy som deg, er 14+0 og har ingen mage men synes selv jeg har blitt litt tykkere. (Har gått ned 2 kg som jeg foreløpig ikke har gått opp igjen).

Sist gang jeg var gravid var det ingen som så magen i uke 16, selv om jeg gikk i bikini. Først i uke 23-25 begynte folk å kommentere...

Så selv om jeg regner med at magen kommer fortere denne gangen, tar jeg det ganske med ro. Men jeg også skulle egentlig gjerne hatt litt mage, heller det enn bare å seut som jeg har lagt på meg.

Skrevet

hei alle sammen! usen takk for svar!

men er det sånn at når da magen først kommer, da kommer det ganske så brått å, eller???

Skrevet

Hei!

jeg er inne i uke 12 i morgen, jeg er 173 høy og tynn. men ser ingenting til magen enda jeg heller. tror d er normalt. mange tror faktisk at det vises fortere på tynne folk, men hva er egentlig riktig?? jeg aner ikke! men vet jeg føler meg litt i samme båt som deg. søstra mi som er i 4 mnd nå, fikk mage rundt 3 mnd..

men alt er vel sikkert like normalt for det.

vi er nok bare utolmodige, ettersom vi gjerne vil det skal vises snart:)

Skrevet

Hei, flott navn du har... Hi, hi. Jeg har termin 22.april og venter nr. 3. Magen min er som før, har ikke lagt på meg noe enda. Gleder meg veldig til det syns, den kommer nok snart.

Klem fra Cathrine

Skrevet

Ehh, jeg er i uke 27 og har enda ikke mage omtrent... så ta det med ro du ;-p Lykke til videre =) =) =)

Skrevet

Har ikke noe mage enda å jeg begynner i 20 svangerskapsuke i morgen.

Skrevet

oi såpåss ja!!! søskenbarnet til min kjære hun er ca 4 uker lenger enn meg og har fått ganske så bra med mage. og er også hennes første gang!(vært gravid mange ganger men mistet, pga PCO!( kan det være grunnen??)

også sambo har sagt han kommer til å bli mye mer ivrig i forhold til graviditeten når magen kommer for da kommer han til å ligge å kjenne osv!!!!

jo takk Cathrine! kjempefint navn du har å!!! lykke til til deg å

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...