Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 her blir det jo stikkete sjeggstubber etter en dag!! og det er ikke noe særlig å shave når håret er heeelt kort heller. da blir jeg så fort rød og sår. føler det stikker litt uannsett hvor mye jeg svinger høvelen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 shaver ikke i det hele tatt...kun stusser
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 blir ikke huden sår og irritert når du shaver så kort hår??
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Nei, men det hender jeg stusser litt hvert skuddår.
Diva Muffin Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Så sykelig opptatt av mitt eget kratt er jeg nok ikke... Det var egentlig en ikke-taperaktig måte å si at jeg ikke har et så utrolig sprekt sexliv om dagen.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Det ble ikke taperaktig før du trakk sammen kratt og mangel. Skal mer til en krattløshet, om det mangler - og skal mer til enn kratt, om man virkelig vil.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Svinger høvelen hver kveld før jeg legger meg når gubben er hjemme Så fram til at jeg ikke har "tante" rød i hvertfall... Det er alt annet en behagelig for mannfolka og "gnukke" på skjeggstubber....
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Legger til at jeg vil påstå at det er bedre med kratt enn stubb med hensyn til sex i hvertfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå