Pudding06&Spirepire Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 ? Noen som har erfaring m disse vognene?
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har GT og er superfornøyd! God vogn til billig penge;-) Venninna mi kjøpte først en Instep,men kvittet seg med den etter to turer.Hun syns den var tung og stiv.Hun kjøpte også Gt etter å ha prøvd min vogn.
Pudding06&Spirepire Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 Å så er det jo kanskje litt kjipt at det på insteppen ikke er svingbart fremhjul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå