Gil Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Bør eggløsningstest tas med morgenurin, slik som graviditetstestene?
nr2-imagen:) Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Dette lurer jeg også på.. Står vel at man skal ta den med morgenurin, men så har jeg hørt at man heller skal ta de om ettermiddagen.. så ikke vet jeg!!
Babyønske �� Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har alltid testet på ettermiddag/kveld, har hørt at det er anbefalt. Har alltid fått positiv test så regner med det er noe i det
nr2-imagen:) Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 oki... så ca i 7-8 tiden om kvelden kan man teste? til samme tid hver dag?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 10. Skal man bruke morgenurin på eggløsningstester? Nei. Morgenurin er den mest konsentrerte urinen man har gjennom døgnet, og siden man som regel har en viss mengde LH tilstede hele tiden, kan morgenurin forårsake en kunstig stigning av LH og dermed forårsake falskt positive eggløsningstster. Det beste tidspunktet for å teste er på ettermiddagen, helst etter minst 2 timer uten dobesøk. Kilde: http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm
Gil Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 Takk for svar. Stod ingen nyttig informasjon på mine eggløsningstester....tror jeg skal ta en på ettermiddagen i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå