Gå til innhold

SEX

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere sex utenom når dere prøver å lage barn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det varierer veeeldig!

Alt fra hver dag til opphold på to uker...

Tror ikke det finnes et fasit svar på det spørsmålet, det er veldig individuelt og kommer ann på hva hver enkelt har "behov for" :)

Skrevet

hahahaha ca 2 ganger i mnd her!! Eier ikke lyst lenger!

IKKE ORKER JEG HELLER!!!

ER IKKE SÅ GODT SOM FØR + BEKKENE BLIR VERRE AV SEX

Skrevet

Hvorfor svarer så få på dette??? Tipper alle titter innom på det....

Selv så varierer det veldig, mannen min er bare hjemme i helgene og noen ganger er det hver dag da ,men andre helger bare en gang.

Skrevet

2- 3 ganger i uka kanskje.. noen ganger flere, andre ganger mindre..

Skrevet

Hæ? Hver dag? Skit! Hvor får du energi og lyst fra? Jeg vil også være kåt!!:)

Skrevet

Om sommeren kan det gjerne være hver dag, men om vinteren er det litt tristere.

Det viktigste er at ikke en føler at det blir for mye mas eller for lite sex, egentlig.

Skrevet

Hehe, vet ikke hvorfor det er blitt sånn, men slik har vi hatt det sia vi ble sammens for en del år siden. Svangerskap og fødsler (er gravid igjen) har ikke lagt noen demper på oss. Har nok like stor lyst, begge to, har vi kommet fram til.

Skrevet

Tja... alt fra 2 til 9 ganger i uka:o)

Er godt fornøyd med sexlivet vårt!

Skrevet

Som regel hver dag, men hender jo at en av oss ikke orker....

Skrevet

altfor sjelden. en til to ganger i uka. noen ganger mindre. han som har dårlig lyst. tar gjerne i mot hver dag men gir aldri noe igjen. trodde de fleste mannfolk var klare stort sett hele tida jeg??? Enten så har jeg overvurdert det mannlige kjønnet eller så har jeg vært uheldig å få den ene som ikke har lyst på sex hver dag/annenhver dag.

Skrevet

Hver dag... unntatt hvis jeg har mensen. Da vil ikke jeg. Men han vil gjerne da også - sier det ikke gjør noe... *grøss*

Skrevet

Ikke så ofte.... for jeg er ikke så ivrig. 1-2 ganger i uka tenker jeg. Noen ganger mer/mindre.

Skrevet

opptil 1-2 ganger om dagen når gubben er på fri...

Skrevet

IKKE gravid

2-3 gngr i uka..

Gravid

2-3 gngr pr mnd..

Skrevet

så ofte som mulig!

Skrevet

Før jeg ble gravid hadde vi sex hver dag,dessvere har det blitt litt mindre i det siste nå har vi det ca 1-2 ganger i uka.

Skrevet

Før sønnen vår ble født ca 3-4 ganger i uka, etter han ble født 2-3 ganger i mnd, etter jeg ble gravid igjen 2 ganger på 29 uker! He he..

Ser nå hvorfor samboer ikke vil ha flere barn!! He he dårlig odds det her!!

Skrevet

Jeg må innrømme at lysten min er ikke som den var før jeg blei gravid..

Det er liksom noe rart med å gjøre "det" når det rører seg som værst i magen.. Hehe! Men sånn ca 2 ganger pr uke.. Jeg setter mye mer pris på kos nå enn før..

Skrevet

Hos oss varierer det veldig, noen ganger kan det gå over en uke mellom hver gang, andre ganger 5-6 ganger i uken.. men snittet er nok på et par ganger i uka...

Skrevet

Ganske ofte, i snitt blir det nok annenhver dag. Noen ganger hver, noen ganger går det 3 dager i mellom- men nesten aldri mer enn det! Da blir vi sure begge to! Frem til vi fikk barn nr 1 var det hver dag, gjerne opptil flere ganger dagen;) Men nå når vi begge er i full jobb, har barn og jeg er stuptrøtt gravid, har vi automatisk senket frekvensen til annenhver for å få nok søvn.. Mannen min vil nok gjerne hatt daglig-mønsteret tilbake. Men jeg er SÅ sliten nå.. (Skjønner meg ikke på disse mennene som nevnes her som ikke har lyst??! Høres helt utrolig ut mht min erfaring m menn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...