Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er 24+5 nå og har enda ikke opplevd kynnere. Er det en god eller dårlig ting? Har hørt om de som ikke har det i det hele tatt gjennom svangerskapet.. Og har hørt at det er bra å ha dem.. Noen som vet litt rundt dette?
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Aner ikke... Hadde ikke kynnere sist...Ikke som jeg kan huske... Men tror jeg har hatt noen dette svangerskapet...Er ikke helt sikker...=o/ Kanskje noen andre vet...
Dronning Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Det kan hende du har kynnere, men bare ikke kjenner dem. Og det er helt normalt! Det trengs nødvendigvis ikke å vises eller kjennes, men kynnerne kan likevell være der. Jeg begynte å få kynnere i første trimester, og jeg kjenner dem veldig godt. De er ikke særlig behagelige, så vær glad for at du ikke kjenner dem. Vær ikke redd for at det er noe galt, noen har dem, noen har dem ikke. Noen kjenner dem, noen kjenner dem ikke. Lykke til!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 For jeg lurte på om det er noe i det at hvis man har kynnere i svangerskapet så får man en lettere fødsel enn hvis man ikke har noen..(for de er jo liksom forberedende rier)?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde masse kynnere ved förste svangerskap, og også nå. Jeg födte au naturell. En venninne av meg hadde ikke ky´nnere, hun endte med keisersnitt............men aner ikke om det har noe å si, var bare en tanke. Spör lege eller jordmor:)
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Her har jeg masse masse kynnere ofte, og de er ikke behagelige for å si det slik. Er litt bedre nå enn før heldigvis, for da var jeg nesten redd. Er livmora sin måte å trene seg opp til fødsel på, og mange kjenner ikke at de har kynnere engang. Ikke skjønner jeg at det går ann men, siden mine er så vonde ;-p
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 de er jo ikke alltid like gøy å ha dem, men kan jo trøste deg med at det bare er kroppen som "øver" seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå