Skravlemamman Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Er så lei av å tenke over alt jeg spiser egentlig......
BettyBoob Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 er på slankern nå, men har ikke vært det siden sommeren 2004. resten av babykiloene må av
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 ja,er nok desverre det. Og hvertfall nå etter fødselen. Vil ned i en vekt jeg trives med. Men er kjipt å måtte tenke på hva man putter i munnen som du sa.
Sånn kan det gå Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Har aldri noensinne slanket meg.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 uff..hele tiden føler jeg:-(Men nå er jeg godt i gang da:-)Må ta et skikkelig tak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå