Gå til innhold

Er det noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Merklig, men når man er frisk som en fisk, så orker man ikke gjøre husarbeid eller noe fornuftig og støver ned foran tv'en/laptopen/sett-inn-det-som-passer.

MEN; når man er syk eller av en eller annen grunn ikke kan bevege seg noe særlig, da klør det i fingrene etter å gjøre noe! Why?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi du vet at du ikke kan gjøre det uansett ;-)

Skrevet

Forbuden frukt liksom? Eller for å gi en selv litt bedre samvittighet, fordi at man faktisk for en gangs skyld tenker på å gjøre noe?

 

Hmmm....

 

Hvordan går det med den damen da? En stund siden sist nå:-)

Skrevet

Går bra her :-) Hvordan går det i nye huset da? Sånn bortsett fra sykdomshistorien, for den har jeg lest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...