Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Merklig, men når man er frisk som en fisk, så orker man ikke gjøre husarbeid eller noe fornuftig og støver ned foran tv'en/laptopen/sett-inn-det-som-passer. MEN; når man er syk eller av en eller annen grunn ikke kan bevege seg noe særlig, da klør det i fingrene etter å gjøre noe! Why?
Tuttalutta Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Fordi du vet at du ikke kan gjøre det uansett ;-)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Forbuden frukt liksom? Eller for å gi en selv litt bedre samvittighet, fordi at man faktisk for en gangs skyld tenker på å gjøre noe? Hmmm.... Hvordan går det med den damen da? En stund siden sist nå:-)
Tuttalutta Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Går bra her :-) Hvordan går det i nye huset da? Sånn bortsett fra sykdomshistorien, for den har jeg lest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå