Gå til innhold

hmm..... skal vi prøve igjen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sønn på 3 mnd. vi ble gravide igjen ca 6 uker etter fødsel (!!!!) vi mista desverre den babyen i uke 7. vi var kjempe overasket med litt blannede følelser da vi først fant det ut, men vi så på alt edt posetive og ble etter hvert kjempe fornøyde og gledet oss masse til en liten baby til. nå sitter vi igejn triste og lurer på om vi skulle prøvd på en ny.

plz ikke døm oss, men hva ville dere gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff.. så trist!! Dette må være helt opp til dere!! Bare dere som kan avgjøre dette! For min del hadde jeg synst det var litt tidlig, men viss dere er klare både fysisk og psykisk, så kjør på! :) lykke til med avgjørelsen! :)

Skrevet

Heia:)

Hadde jeg vært deg(og jeg hadde hadd stort ønske om det), så hadde jeg prøvd å bli gravid med en gang.

Og om jeg hadde hadd blandede følelser så har jeg ventet en stund:)

Og for å ikke glemme kjæresten..hva er det han virkelig vil?

Dere trenger ikke å ha noen grunner til å bli gravid så fort..vil dere, kan dere:)

Klem

Skrevet

takk dere to! :) var litt redd for å bli slaktet nå, men tusen takk. :) hehe. vi tenker og tenker på det,men vi finner liksom ikke ut av edt! hehe. :)

Skrevet

husk det er ingen hast! Tenk og diskuter det til dere er heelt sikkre! :)

Skrevet

Hvorfor i alle dager trudde du at du skulle bli slaktet??

Skrevet

hehe. litt for vant til å være inne på DIB og der skal du trå forsiktig! hehe.

Skrevet

jaha?..er de hormonelle der eller?hehe

Skrevet

hehe. heller prippene overklasse fruer! tihi. de aller fleste er jo kjempe greie da, men de hisser seg så opp over bagateller noen ganger, å dømmer folk i hytt og pine. har aldri leste så ofte at det er synd på andres barn og at folk ikke "fortjener" å få barn osv. hehe. litt underholdene til tider, men litt opgitt også! :)

Skrevet

uff da.. vær her du!! her er alle så oppmuntrende og snille! Jeg går inn her når jeg er lei meg, og da blir jeg alltid oppmuntret!!! :) hva er dib forresten?

Skrevet

Ok:)hehehe..

Det må jo gå an å prate som siviliserte mennesker å føre en samtale uten å klikke som ei gal ku..

Har merka litt sån smått her inne noen få ganger,at folk kan slenge litt alt for mye med tunga,..og synes det at det er patetisk.

Jeg har jo sagt også at det er diverse folk som burde ha bli sendt på ei øde øy og aldri få være i nerheten av barn..som f eks: pedofile,misshandlere (psykisk og fysisk) o.l.

Men det er jo ingenting å kakkle på deg for...

1.du har mista (kondolere, og i vert fall ikke noe å si på det)

2.du har forberedd deg på å få et til barn,og alt det som følger med av drømmer og planer osv..og det ble knust,da sitter dere med ønsket om å prøve igjen.Helt normalt:)

Den som kakkler på det har ikke nå liv,og ønsker ikke noen som helst utenom seg selv godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...