BettyBoob Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 hadde SNC dress til gutten min ifjor vinter, og kommer til å bruke den til den ikke passer lenger denne vinteren veldig fornøyd jeg iallfall! + at jeg fikk den til 300 kr if jor høst :)
St.Sunniva Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 Kan ikke si jeg har hørt om den før, og heller ikke om den har vært med i noen tester...Fikk den i bursdagsgave til snuppa i går. Får ikke byttet den, da den er kjøpt på salg, så jeg skal jo bruke den da....men aner ikke hvordan den er i kvaliteten liksom. Slitesterk? Vanntett? Varm og god? Denne her er det fleece inni....
BettyBoob Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 er fleece i min og den fungerte veldig godt i fjor vinter, men han kunne ikke den gangen da, så vi får se nå! det er en dyr dress og SNC er et bra merke (oftest sett på vestkant mennesker, hehe) han frøs iallfall aldri!
BettyBoob Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 kunne ikke GÅ....glemte ordet midt inni der
St.Sunniva Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2007 mener å huske det SNC merket som var så poppis før...disse jakkene/vestene....er det samme merke altså??
St.Sunniva Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2007 snuppa mi kan heller ikke gå ordentlig ennå, så derfor er det jo viktig med en dress som holder henne varm og tørr. Vet du om det har vært noen test på den? Eller går den bare som et generellt bra merke? Regner ikke med at den kan sammenlignes med Reima, men sikkert bra nok.
BettyBoob Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 den holdt i massevis ifjor iallfall, gadd ikke bruke 1500 kr på en dress når han ikke engang kunne gå. nå går han i bhg og løper rundt, så vi får se hvordan den funker har troen på at den er helt super jeg. har ikke sett noen test på den nei. men den koster 1000 kr...så helt ræva kan den jo ikke være !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå