mamma til 2 små:=) Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Syns dere Theodor er et forferdelig navn? Både mine og kjæresten min sine foreldre syns det er forferdelig!! Mamma har så lyst jeg skal kalle han for morten Ikke at jeg bryr meg for navnet blir di nok vant med men jeg syns bare det er så rart jeg:=) For jeg syns det er kjempe søtt og ikke sånn kjempe vanlig
Smånetta 14.mai Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Veldig søtt, men kansjke litt bamsete? Det er maaaaaange navn som er mye mer forferdelige i hvert fall. Og det er ikke så lett å finne et navn man føler er riktig, så foreldre på begge sider burde holde bøtte.
Suprise! Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Smak og behag,men Theodor for meg er et bamse navn;)
Truseprinsesse Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Theodor er et veldig veldig fint navn!
mamma til 2 små:=) Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 ÅH men jeg elsker bamsen theodor jeg hehe.....Husker den:=) bamsegutten min:=)
loppelaura Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Theodor er fint syns jeg! Mammaen min reagerte negativt når jeg fortalte at jenta vår skulle hete Amalie, men etter bare en liten stund syns hun det var fint. Hun ville hun skulle hete Benedicte.
Niem og Patrick Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Eg synes Theodor e et fint navn, eg
mamma til 2 små:=) Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2007 Ja sant:=) så bra du ikke hørte på mora di hvertfall:=) Amalie er veldig fint
power puff Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Skal jeg være helt ærlig så synes jeg det er utrolig dårlig av foreldrene dine og si at et navn dere kanskje ønsker på barnet deres er forferdelig. Dette er deres valg og det skal de respektere. Jeg synes det er et kjempe fint navn, gjør hva dere selv vil og ikke bry dere om alle andres meninger :0)
mai mammaen til to Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 syns det er begynt å bli et trendy navn nå jeg.. har møtt på mange små barn som heter det... syns det er fint jeg
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har lagt merke til at navn fort går "ut på dato" Navn som foreldrene våre synes er fine, synes jeg er oppbrukt og litt kjedlige.(Mathilde, Charlotte, Henriette, Kristian, Morten, Martin osv Når jeg presenterer navn jeg liker, sier de at barnet kommer til å bli ertet på skolen. Eks. Emma, Frida, Emil, William, Alva Blir unger mobbet for navn? Da jeg gikk på skolen mobbet man de som var dårlige på skolen, eller veldig flinke..Hvis man var tjukk eller hadde veldig små pupper... Altså mye mer ondskapsfullt enn et rart navn.. Theodor er tøft!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Kjempekult navn ) Vi stod mellom Teodor og et annet navn i 2004. Men så fikk vi ei jente i stedet. Ikke hør på foreldrene deres...da hadde våre barn fått navna Kari, Ole, Trine, Erik, Tone, Per, osv... Ikke misforstå...navnene jeg nå nevnte er greie nok, men vi synes det blir litt kjedelig, da mange i vår generasjon heter nettopp dette(vi født på 70-tallet). Foreldrene våre har tatt sine valg når det kommer til navn, nå er det vår tur!
mamma til 2 små:=) Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. oktober 2007 ja sant nok det:=) jeg bryr meg ikke egentlig men litt dumt at vi ikke fikk en sånn.....åja så fint reagsjon:=)
Grevinne von Grillvott Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg synes også at T(h)eodor er et kjempefint navn! Jeg har sett så mange sinnsyke navneforslag her inne, men Teodor er ikke et av dem. Jeg ville ikke ha brydd meg om hva andre mener i dette tilfellet. Kjør på! :-)
Hanne31 Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 Synes Theodor er fint. Har vært opp til diskusjon her også. Er ikke så veldig uvanlig, men tror ikke det er veldig mange som heter det.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 11. oktober 2007 #16 Skrevet 11. oktober 2007 Kjempe fint navn det :-) Sønnen til ei jeg kjenner heter det!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. oktober 2007 #17 Skrevet 11. oktober 2007 Kjempe søtt anvn:) Syntes dere skal gå for det!!
Bulle* Skrevet 11. oktober 2007 #18 Skrevet 11. oktober 2007 Samboeren min heter Teodor. Et nydelig navn spør du meg Ikke så mange av de som blir født nå som kjenner til bamsen uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå