Gå til innhold

VONT!

*3 gutter i hus*

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååå jeg har fått så vont i øverste del av magen :-( rett under brystene,midt mellom ribbebena....Noen som vet hva dette kan vær?? Er vel normalt å ha noen smerter.....barnet blir jo større så...er i uke 26 (25+5)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde også sånn smerte ved forrige svangeskap, og det viste seg at det var en sene inni der som var altfor stram.... jeg gikk til en osteopat, og han fiksa det.

Skrevet

Ja jeg fikk vondt der du beskriver når jeg hadde halsbrann!!

Tror du bør sjekke det hos legen hvis det ikke kommer av halsbrann

Skrevet

En hva for no??? hehe ok..skal til kontroll neste onsdag,får si det til jordmor da kansje...Begynte i dagmårres faktisk...Får ta meg en paraset og prøve å legge meg (igjen...) Takk for svar :-)

Skrevet

Tror du det kan være noe galt? Har aldri hatt det før,dette er min nr 3....Ble bare litt redd nå...Gjør bare vondere...:-( Er IKKE lett skremt egentlig så...heller andre veien,pleier å vente LENGE med å sjekke....:-(

Skrevet

hei. ikke for å skremme, men har hørt at dette kan være et tegn på svangerskapsforgiftning, men siden du skal til jm i morra så fikser hu dette. lykke til!

Skrevet

eg har jo svimmelhet,plutselig kvalme (men denne har avtadd nå da!) men lavt blodtrykk(?) siden jeg har det sa legen min at det ikke kunne være svangerskapsf....men hva vet jeg...Er IKKE lege ivertfall....

Skrevet

Ja har også hørt at det KAN kjære deg være et tegn på svangerskapsforgiftning men det trenger ikke!

Har du sure oppstøt?Er det verre når du bøyer deg?

Skrevet

nei siden blodtrykket er fint og lavt er det vel ikke noen fare for sv.forgiftning. :)

Skrevet

Nei ingen sure oppstøt....el vent.....jo tidligere i dag (sorry at jeg sier det sånn som dette!) skulle jeg bare rape og da gulpet jeg litt!! Er faktisk vondest når jeg ligger..og det pleier jo å være SÅ godt! hehe

Skrevet

Sant som det sies her at det KAN være sv.f.. det har jeg hatt,men jeg fikk noe annet også ved mitt forrige svangerskap...Gallestein..Føles det som om det tramper noe tungt på deg? Jeg følte det,og det var såååå vondt. Brenner også litt på en måte! Etter å ha slitt med Gallestein fra jan 04 til nov 05(jenta mi født mai 04), så har jeg sagt at det kan sammenlignes med en fødsel..fryktelig smertefult hvis du får det skikkelig...

Skrevet

kan gallesten ligge så langt oppe? nesten mellom brystene? Er det bare jeg som er hysterisk jenter???

Skrevet

men eg kan ta paraset sant??

Skrevet

Da tror jeg det er halsbrann:=) det er kan være kjempe vondt:=( brenner og presser !!!!

Du kan jo alltid ta paraset men det hjelper ikke...kjøp noe på apoteket---i flytene form for det skal hjelpe

Jeg måtte sitte å sove sist jeg var gravid...pga halsbrann:=)

Jeg syns melk kan hjelpe..når jeg ikke har noe annet

Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg i forrige svangerskap.. Halsbrann!! kunne våkne av det på natta så vondt var det! Eneste som hjalp var å stå opp og spise litt og ta novaluzid (syrenøytraliserende) i flytende form.. Jeg hadde ikke så mye sure oppstøt, men gulpet masse..Hvis du derimot har vondt under høyre ribbeinsbue kan det være et alvorlig tegn og du bør oppsøke føden for å få undersøkt det.

Skrevet

Ja,det sitter høyt oppe..derfor de brukte såå lang tid på meg å få finne ut hva det var..fordi de trodde det var Halsbrann,spiserørsbrokk osv...men,men...kanskje det bare er at din lille ha lagt seg til på en måte som presser på litt ekstra..

Skrevet

er ikke luftsmerter da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...