MissAntrop Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 At det kommer en jobb jeg virkelig kunne tenke meg, å jobbe med noe jeg brenner for. Ellers så betyr jo betingelsene også en del. Mistrives jeg i en jobb jeg har eller det blir snakk om endring av arbeidsoppgaver og omstilling, DA bytter jeg jobb
LINDA*** Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 MILJØET! Sjelden jeg har bytta jobb. Gjort det én gang. Grunnen var at ei av jentene gikk meg regelrett på NERVENE!! Da så jeg bare masse feil med hele "sjappa"; sjefen blei teit, åpningstiden ble for lange "plutselig", lønna var så som så... Litt typisk hvis man går lei av noe(n), så ser man alt mulig feil med resten av bedriften. Så, grunnen til at jeg hadde byttet jobb er pga de andre ansatte/miljøet.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 mistrivsel er den viktigste grunnen for meg. Har sagt opp jobber pga det tidligere. Ellers kan det hende at rutinepregete arbeidsoppgaver ville ført til ønske om nye jobb etter noen år. Eller om en drømmejobb blir utlyst da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå