Gå til innhold

Bonde og arbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bonde og begynner å kjenne på kroppen det tunge arbeidet, problemet er at eg har rett på avløyser men får ikkje tak i nokon. Hadde store planer om at mannen skulle vera avløyser, han driver eget firma og skulle ta kontorarbeid hjemmefra - han har reisejobb. Problemet er bare det at han ikkje får vera det fordi vi er samboere/gift. Er det noen med erfaring på dette området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din kan vere avløyser men han får ikke betalt for det.dere kan jo la han vere avløyser også betaler dere ut pengene til en søster eller noe slik at dere får pengene allikavel??

har hatt litt problemer med avløyser vi oxo,men vi har lov å lønne søsken og foreldre..håper det hjalp litt:)

Skrevet

Joda eg veit at vi kan ha familie som avløysar, men våre alternativ er ikkje så mange, min mor er avløyser men går da på produksjonstillskuddet og kan ikkje tene meir enn 1G. Og mannen må jo ha inntekt. Dessuten meiner eg at systemet og lovene er for gammeldags, forstår at dei gjaldt når 2 dreiv gard i lag men kven gjer det i dag??? så lenge avløysaren ikkje har inntekt frå drifta må det jo vera det samma kven som er avløysar og at eg får dette dekka. Har satt advokat på saka og meiner at det må fram i lyset at det ikkje er lagt opp til at kvinner skal driva gard og samtidig få barn. Alternativtet er å bu kvar for oss eller å legge ned drifta, sprøtt....

Skrevet

Har samme erfaring som deg, det er ganske frustrerende!! De kan gjerne lokke kvinner til landbruket men da må de forandre på lovene litt også..-men få høre hvordan det går advokaten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...