*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Mormoren min (som forøvrig ble 90 år i august) har fått påvist kreft i livmoren for ca en mnd siden, men de har bestemt seg for ikke å gjøre noe med det da hun er så gammel. Hun har en tvillingbror som har vært frisk som en fisk helt til for 3 uker siden, altså en uke etter at de fant ut at hun var syk, og han fikk plutselig påvist kreft i magen. Han døde nå i kveld og en time etter at han er død får mammaen min tlf fra sykehjemmet der mormor ligger med beskjed om at hun har fått høy feber og kaster opp. Legevakten var på vei men de visste ikke noe hva som var galt. Hun hadde ikke fått beskjed om at han var syk og heller ikke om at han var død nå i kveld, men på samme tid virker det som om hun "vet det". Er det noe i det med tvillinger at de kjenner den andre så godt at de "vet" slike ting når det skjer? Synes egentlig dette er litt skremmende men på en måte mystisk spennende også...
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2007 Ingen tvillinger her?
Mille** Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er tvilling, enegget tom., men vi har ikke sånne opplevelser. Litt skremmende ja...huff...
to+en til! Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Oisann.. så rart! Kan godt tenke meg at tvillinger har sterke bånd. Og håper det går bra med mormora di!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Tror nok det finnes sånne bånd mellom tvillinger ja. Det finnes jo også mellom mor og barn. Om jeg tenker på mora mi, eller tenker jeg burde ringe..eller omvendt så kan du garantere at hun ringer meg eller at jeg ringer henner når hun tenker på meg. Rare greier. Eller feks når jeg bodde i USA og hun ringte meg for å spørre om jeg var gravid for det hadde hun drømt. Det var jeg jaggu også, men sa bare nej fordi jeg skulle til utskrapning dagen etter fordi det var en SA som ikke kom ut selv.. og uansett hadde det nok endt i abort..så like greit det. Så sånne ting tror jeg absolutt på. Litt rart siden jeg er skepist til alt sånn mystisk.
Audacious Angel Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Mamman min er enegget tvilling, og har vært med på mange undersøkelser om dette med hvor knyttet de er til hverandre. Hun sier at ingen av de har "følt" noe spesielt ved sykdom. Men de har veldig lik smak i klær og sånt da, har mange ganger kjøpt like klær enda de ikke har bodd i samme by siden de flyttet hjemme i fra. Også har de barn som er temmelig like i alder, de fikk sine første barn med en ukes mellomrom begge jenter. Trist med sykdom da. Synes det er en litt dårlig unnskyldning for ikke å gøre noe med det. Farfar til mannen min fikk slag rett før sommeren, og fikk ikke rehabilitering etterpå fordi han var for gammel.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg synes jo slikt er litt spennende også da, mener at det er så mye mer mellom himmel og jord enn det vi ser. Da morfar døde drømte jeg om det om natten og i hele dag har jeg gått og sunget på en salme (av alle ting, er ikke religiøs og har kun hørt den i forbindelse med begravelser). Har også opplevd mange ganger at de jeg tenker på har ringt meg eller møtt på dem rett etterpå, men nå synes jo jeg at slike "alternative" ting er veldig spennede også da! Pendler litt og har hatt en del treff, men er ikke på langt nær så flink til det at jeg vil gjøre det på andre enn de jeg kjenner, hehe!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 sånt er spennende, jeg opplever ofte vardøger, at jeg hører noen komme uten at det er noen dær også kommer dem ti minutter senere eller jeg er sikker på at jeg hørte mamma komme hjem uten at hun kom, også kommer hun noen minutter senere.. kvelden mamma og pappa bestemte seg for å skilles sa jeg til ei venninne at jeg tror mamma og pappa kommer til å skilles snart også ringte hun like etterpå å sa at de skulle skilles:O jeg er også tvilling:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå