*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, om vi får med en gjeng så :-) Er jo nok dibbere fra østfold her da.. så skulle vel være mulig det...
Lavendel*06*10* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Ja det er det jeg tenkte å..
Circe Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jaaaaaaaaaaaaaa. Jeg er med. Jeg er med... Hvis jeg får lov da
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Får vi gamle traverne være med også eller ;-) Jeg skal gå på ny runde med dibtreff jeg nå.. med Lillemor.. har bare ikke kommet igang ennå.. Og skal jeg tro Kimby så dukker jeg visst opp om 3-4 år igjen også, :-/ hehe. Men jo.. ikke så ofte jeg får kommet meg ut på noe med to små hjemme og en gubbe som har 1000 prosjekter på gang.. Jeg vil, jeg vil..
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Da kan du pent hilse "gubben" og fortelle fra meg at han skal være hjemme den kvelden det evnt blir, hehe.. hihi, det kan bli artig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå